کد خبر: ۲۲۰۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۳ 28 April 2016


مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز از راه‌اندازی دو پژوهش‌سرای دانش‌آموزی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، خسرو ساکی ظهر امروز در حاشیه اولین دوره مسابقات استانی پژوهش‌سرای معلم در استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: توسعه پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی در استان البرز یکی از مهمترین اهداف و اولویت‌های این اداره کل است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه یکی از مهمترین برنامه‌ها و اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش توسعه فعالیت‌های پژوهشی و تحقیقاتی در مدارس است لذا با توسعه این پژوهش‌سراها می‌توانیم اهداف وزارتخانه را در مدارس اجرایی و عملیاتی کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با بیان اینکه تحقیق و پژوهش نقش محوری در ارتقای فراگیری دروس و توسعه و پیشرفت علمی دانش‌آموزان دارد افزود: با توجه به اهمیت نقش پژوهش باید بسترهای فعالیت‌های پژوهشی در مدارس بیش از گذشته شود و دانش‌آموزان به سمت توسعه فعالیت‌های پژوهشی وتحقیقاتی تشویق شوند.

ساکی با اعلام اینکه در این راستا تا پایان تابستان امسال دو پژوهش‌سرا در استان البرز مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، ‌گفت: در این راستا این دو پژوهش‌سرا در طالقان و اشتهارد مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی تأکید کرد: حضور دانش‌آموزان مستعد در استان البرز سبب شده است که آموزش و پرورش این استان در جشنواره‌های استانی و کشوری و بین‌المللی صاحب نام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار