کد خبر: ۲۲۰۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۹ 27 April 2016


رئيس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ساوجبلاغ گفت: بنگاه‌های اقتصادی کشور سال‌هاست به دلیل سود بالای بانکی، واردات بی‌رویه و قاچاق کالا با مشکلات زیادی مواجه شده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، يدالله صفائيان در همایش تجلیل از کارگران نمونه شهرستان‌های ساوجبلاغ و نظرآباد که امروز (هشتم اردیبهشت)، در ساوجبلاغ برگزار شد، گفت: دولت در سال‌های گذشته در پیشبرد منویات اقتصادی رهبری تا حدی ناموفق عمل کرده است اما امسال که تحت عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نامگذاری شده است تمام تلاش خود را برای پیشبرد مطالبات رهبری به کار خواهیم بست.

وی افزود: احیا شرکت سیپورکس پس از 17 سال رکود، اقدامی است که در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در ساوجبلاغ انجام شده که مهم‌ترین دستاورد آن ایجاد اشتغال برای 250 نفر است.

خلیلی خاطرنشان کرد: بنگاه‌های اقتصادی کشور سال‌هاست دچار مشکل هستند؛ سودهای بانکی بالا کارفرمایان را فراری دادهاست و واردات بی‌رویه و قاچاق کالا ضربات زیان باری را به تولید کشور وارد آورده است.

این مسئول در پایان گفت: فرهنگ سازی مصرف کالای داخلی در میان افراد جامعه به خوبی می‌تواند فرصت اشتغال را برای بیکاران کشور به وجود آورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار