معاون عملیات شرکت ملی گاز ایران خبرداد؛
معاون عملیات شرکت ملی گاز ایران از اختصاص 30 درصد اعتبارات برای تکمیل جاده مواصلاتی مشهد _ سرخس از سوی وزیر نفت خبرداد.
کد خبر: ۲۱۹۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷ 26 April 2016
به گزارش تابناک رضوی به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد، مهندس عبدالحسین ثمری در بازدید از پالایشگاه خانگیران سرخس با اعلام این خبر افزود: نگاه ما در شرکت ملی گاز ایران توسعه پایدار است و شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد نقش موثری در ارتقاء وضعیت فرهنگی و اقتصادی منطقه داشته است.
این مقام مسئول با اشاره به فعالیت پالایشگاه های کشور و نقش آنها در تامین سبد انرژی تصریح کرد: پارس جنوبی قطب اصلی گاز کشور است و با توجه به اینکه از میدان های گازی مستقل کشور نقش کمتری در تامین انرژی داشته اند اما پالایشگاه خانگیران از شرایط خوبی برخوردار بوده است.
ثمری تاکید کرد: پالایشگاه خانگیران با توجه به اینکه تنها مجتمع گازی شرق کشور می باشد نگینی ارزشمند در این خطه از میهن اسلامی است و همچنان آینده خوبی را برای این مجتمع متصور است.
معاون عملیات شرکت ملی گاز ایران خاطر نشان کرد: کار در کنار زندگی رکن تعالی پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد بوده که هیچ موقع کار اقماری جایگاهی نداشته است و این مجتمع گازی در اقصی نقاط کشور به عنوان یک پالایشگاه اثر گذار در تربیت نیروی ماهر نفت و گاز و تربیت مدیران شرکت های عملیاتی اثرگذار بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار