سخنگوي كميسيون صنايع مجلس شوراي اسلامي از پيشرفت چشمگير فولاد سبزوار خبر داد.
کد خبر: ۲۱۹۲۹۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰ 26 April 2016
به گزارش تابناك خراسان رضوي، رمضانعلی سبحانی‌فر صبح امروز در نشستی خبری، با اشاره به پروژه‌هاي شهرستان سبزوار، گفت: فولاد تاکنون پیشرفت خوبی داشته و افتتاح آن پیرو رسیدن گاز است که با پیگیری‌های انجام شده تقریباً گاز به نزدیکی‌های کارخانه رسیده است.
 
وی در زمينه جذب نیرو عنوان کرد: کارهای مربوط به جذب نیرو صورت گرفته بود و زمان ثبت نام تا زمان 31 فروردین ماه تمدید شد و قرار است آزمون آن به زودی برگزار شود و افراد پذیرفته شده به مدت 3 ماه دوره آموزشی را در فولاد خوزستان و فولاد مبارکه سپری کنند و با انجام مقدمات کار فاز اول این پروژه آماده افتتاح شود و فاز دوم آن با توجه به اینکه کارهایش تمام شده شروع و اجرایی شود.
 
نماينده مردم سبزوار در مجلس با اشاره به راه آهن سبزوار، اظهار كرد: 21 کیلومتر از راه آهن سبزوار از سمت خوشاب آماده ریل‌گذاری است و فاصله بین 21 تا 25 کیلومتری هم در حال انجام پل‌بندی است و 2 کیلومتر هم کارهای انفجاری در حال انجام است.
 
سبحاني‌فر ادامه داد: راه آهن از سمت قره قولی به سبزوار تا روستای خیرآباد بازگشایی شده است و طی 4 ماه آینده عملیات خاکی این ناحیه با انجام پل بندی های جزئی به اتمام می رسد.
 
عضو مجمع نمايندگان خراسان رضوي با اشاره به بیمه ساختمانی کارگران ساختمانی نیز عنوان كرد: کارگران ساختمانی باید تحت پوشش بیمه ساختمانی قرار گیرند و دولت باید در جهت اقدام این امر تلاش کند اگرچه در حال حاضر رکود اقتصادی و عدم ساخت و ساز و اعتبارات دولت تاثیرگذار است اما یکی از انتقادهای ما در مجلس این است که این قانون باید به درستی و کامل انجام شود.
 
وی با بیان اینکه سبزوار در سال گذشته در این زمینه سهمیه خوبی را گرفت، خاطرنشان کرد: سهمیه شهرستان در سال گذشته چندین برابر سال‌های گذشته بود و پیگیر هستیم که بیمه کارگران ساختمانی به طور کامل انجام شود.
 
سبحاني‌فر با تأكيد بر نقش رسانه‌ها در توسعه کشور اظهار كرد: نقش رسانه‌ها در جلوگیری از فسادهای اداری و غیر اداری در جامعه بسیار موثر و برجسته است.
 
نماینده مردم سبزوار در مجلس با بیان اینکه گردش و مبادله اطلاعات از مردم به دستگاه‌ها و بالعکس به واسطه مطبوعات و رسانه امکان‌پذیر است، افزود: رسانه‌ها در این زمینه و توسعه و پیشرفت جامعه نقش بسزایی دارند و می‌توانند از سوءاستفاده برخی جلوگیری کنند.
 

برچسب ها: سبزوار ، فولاد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار