مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با بیان اینکه 5 تا 11 اردیبهشت هر سال هفته کار و کارگر و بسیج کارگری است، گفت: بیش از 120 برنامه مختلف فرهنگی و ورزشی در استان به مناسبت این هفته پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۲۱۷۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳ 23 April 2016


 محمد سنجری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای 6 هزار و 574 نفر از کارگران شاغل در بنگاه‌های اقتصادی استان بیمه تکمیلی درمان فراهم شده است.

وی گفت: بحث پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران و خانواده‌های آن‌ها مهم است که در همین راستا 28 کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی برای کارگران و خانواده‌های آن‌ها در سال گذشته گذاشته شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی افزود: طرح غربالگری ارتقای سلامت کارگران جزو برنامه‌هایی بود که برای نخستین‌بار در سال گذشته انجام شد.

سنجری تصریح کرد: در سال گذشته دو نوبت سبد غذایی بین کارگران توزیع شده که در در هر نوبت 50 هزار نفر در سطح استان سبد غذایی را دریافت کردند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 500 ورزشکار کارگر را در سطح استان شناسایی کردیم که در قالب هیات‌های تخصصی ورزشی ساماندهی شده‌اند، ادامه داد: در سال گذشته 15 تیم ورزشی در سطح استان برای شرکت در مسابقات ورزشی کشوری اعزام شدند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: برای تقویت ورزش در بین کارگران هفت مورد آموزش تربیت مربی و داوری را در سطح استان برگزار کردیم.

سنجری با بیان اینکه در سال گذشته مسابقات قرآنی کارگران در سطح استان برگزار شد، اظهار کرد: در مسابقات قرآنی 17 نفر از استان به مسابقات ملی که در مشهد مقدس برگزار شد اعزام شدند که سه نفر از قاریان استانی موفق به کسب رتبه‌های نخست تا سوم در بخش‌های مختلف شدند.

وی با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، افزود: مقام معظم رهبری تاکید داشتند که همه برای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تلاش کنند و این سیاست‌ها می‌تواند گره‌گشای بسیاری از مشکلات باشد بنابراین باید همه به این سیاست‌ها اعتقاد داشته باشند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با بیان اینکه 5 تا 11 اردیبهشت هر ساله هفته کار و کارگر و بسیج کارگری است، گفت: بیش از 120 برنامه مختلف فرهنگی و ورزشی در سطح استان در این هفته پیش‌بینی شده است.

سنجری اضافه کرد: غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدای کارگر، برگزاری مسابقات ورزشی متنوع، کارگاه‌های آموزشی کارآفرینی در سطح استان، برگزاری مسابقات مقاله‌نویسی با محوریت نقش کارگران در تحقق اقتصاد مقاومتی، دیدار با ائمه جمعه استان، دیدار و بازدید مسئولان از بنگاه‌های اقتصادی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و تجلیل از کارگران نمونه شهرستانی در تمام استان از جمله برنامه‌های هفته کار و کارگر است.

وی اضافه کرد: مراسم اختتامیه برنامه‌های هفته کار و کارگر و تجلیل از کارگران نمونه استان ساعت 10 تا 12 صبح 11 اردیبهشت‌ ماه جاری در سالن علامه فرزان و با حضور کلانتری معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی یادآور شد: 14 کارگر، چهار گروه کار نمونه و یک واحد نمونه در این هفته تجلیل می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار