فقط چند ساعت بارندگی شدید در مشهد کافی بود تا چاه فاضلاب بخش داخلی بیمارستان امام رضا(ع) بیرون بزند و تا زیر تخت ده‌ها بیمار گندآبی متعفن جاری شود.
کد خبر: ۲۱۲۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳ 15 April 2016
به گزارش تابناک رضوی، لیله الرغایب یا شب آرزوها را بسیاری از بیماران بخش داخلی بیمارستان امام رضا(ع) مشهد در حالی به صبح رساندند که با بیرون زدن آبهای متعفن و بدبو از چا‌های فاضلاب، دریاچه ای کوچک در ورودی بخش جنرال داخلی بیمارستان امام رضا(ع) ایجاد شد و حتی هیچ پمپ و موتورتخلیه‌ای برای کشیدن آب نبود و تنها این نیروی خدمه زحمتکش آنجا بودند که ساعت‌ها درگیر رفع ظاهری این مسئله شدند.
بنابراین گزارش این اتفاق از غروب دیشب 26 فروردین ماه امسال در بخش جنرال داخلی بیمارستان امام رضا(ع) که دارای حدود 10 اتاق و بالغ بر 60 بیمار است، رخ داد و غیربهداشتی بودن این آب‌ها و بوی ناخوشایند آن به گونه‌ای بود که باعث آزار همگان می‌شد تا حسرت دوران سلامت را بیشتر بدانند و برای عافیت و درمان نظام بهداشت و درمان هم دعا کنند!
و اما سئوالی که در این خصوص به صورت جدی مطرح می‌شود اینکه جایگاه مدیریت بحران در اماکن عمومی حساسی مانند این بیمارستان باسابقه و قدیمی بواقع کجاست؟! و چه تمهیداتی برای عدم وقوع یا رفع چنین مسائلی اندیشیده شده و سلامتی و جان بیماران به چه میزان اهمیت دارد؟!
تابناک خراسان رضوی آمادگی درج پاسخ مسئولان را در این خصوص دارد.
درخاتمه صحنه ای کوتاه از این وضعیت ناخوشایند را که توسط یکی از شاهدان عینی به صورت اختصاصی برای تابناک رضوی ارسال شده است را می‌توانید مشاهده کنید.

آبگرفتگی زیر پای بیماران در بیمارستان امام رضا(ع) مشهد

آبگرفتگی در بیمارستان امام رضا(ع) مشهد
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
بجای پرداخت بالابه پزشکان به وضع بیمارستانها رسیدگی شود. بودجه دانشگاههای پزشکی مثل وزارتخانه ها بالاست و احتمالا قسمت زیادی از آن صرف حقوق پزشکان می شود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۱
اين بيمارستان را بايد تبديل به موزه كنند . چون انبوهي از باكتري ها و ميكروب هاي خطر ناك و بيماريهاي واگير دار در ان وجود دارد . مسئولين هم اطلاع دارند و لي كو اقدام و عمل جدي
!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار