رئيس دانشگاه علوم پزشكي آذربایجان غربی:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: در صورت موافقت هيئت امناي بيمارستان آيت الله خوئي، دانشگاه علوم پزشكي آماده است در ساخت این بیمارستان همکاری نماید.
کد خبر: ۲۱۱۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۷ 13 April 2016
آمادگی دانشگاه علوم پزشکی استان برای همکاری در ساخت بیمارستان آیت الله خویی
به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا از خوی، جوادآقازاده در نشست کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی خوی با اشاره به وضعيت بهداشت و درمان این شهرستان اظهار داشت: به تبع استان آذربايجان غربي شهرستان خوي نيز در بخش بهداشت و درمان وضعيت مطلوبي ندارد.
 وي افزود: شهرستان خوي يكي از بزرگ ترين شهرستان هاي استان است و بايد توجه بيشتري صورت گيرد.
رئيس دانشگاه علوم پزشكي استان با اشاره به محدود بودن منابع مالي در حوزه سلامت اظهار داشت: با توجه به محدود بودن منابع مالي توانستيم در استان 180 خانه بهداشت احداث كنيم كه از اين تعداد 29 مورد متعلق به شهرستان خوي است.
آقازاده با اشاره وضعيت بيمارستان آيت الله خوئي اظهار داشت: در صورت موافقت هيئت امناي بيمارستان آيت الله خوئي، دانشگاه علوم پزشكي آماده است در ساخت این بیمارستان همکاری نماید.
رئيس دانشگاه علوم پزشكي استان با اشاره به پيشنهاد دكتر سيواني در رابطه با استفاده از ظرفيت بخش خصوصي در بخش بهداشت و درمان اظهار داشت: از اين پيشنهاد استقبال مي كنيم و اميدواريم بتوانيم اين پيشنهاد را عملي بكنيم.
پس از پایان جلسه، فرماندار خوی و رئیس دانشگاه علوم پزشكي استان از روند ساخت طرح بیمارستان 164 تخت خوابی، بیمارستان آیت الله خوئی و تجهیزات درمانی شهرستان بازدید نمودند.
خبرنگار:سعیدفرجی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار