به گزارش تابناک سمنان،آیین گرامیداشت شهادت شهید سپهبد صیاد شیرازی با حضور مشاور نظامی مقام معظم رهبری در پدافند هوایی سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۲۱۱۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۴ 12 April 2016
این مراسم در راستای گرامی داشت یاد و خاطره امیر سرافراز ارتش شهید سپهبد علی صیاد شیرازی، اعتلا و نهادینه کردن یاد و خاطره شهدا در بین جوانان با حضور امیر سرتیپ ناصر آراسته جانشین ریاست مشاوران نظامی مقام معظم رهبری و رئیس هیئت معارف جنگ شهید سپهبد علی صیاد شیرازی آجا برگزار شد.

در این آئین خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران پدافند هوایی سمنان و نیز تعداد زیادی از فرماندهان، رؤسا و مسئولین استانی و خانواده محترم شهید حسین قدس از شهدای وظیفه مرکز آموزش پدافند سمنان در زمان هشت سال دفاع مقدس و تعداد زیادی از دانشجویان وظیفه گردان‌های هنگ آموزش این مرکز حضور داشتند.

امیر سرتیپ ناصر آراسته در این مراسم ضمن گرامی داشت سالروز شهادت سید شهیدان اهل‌قلم شهید آوینی و شهید سپهبد علی صیاد شیرازی خاطراتی درباره این شخصیت مؤمن و متعهد بیان کرد.

وی در این آیین برخی از ویژگی‌های برجسته شخصیتی امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی را برشمرد.

برادر شهید حسین قدس از شهدای پدافند ارتش سمنان در این آیین بابیان خاطرات و معرفی زندگی‌نامه این شهید والامقام، به فرمایشات امام خمینی (ره) درباره ادامه راه شهدا اشاره و تصریح کرد: بر اساس رهنمودهای امام خمینی (ره)، امروز زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار