بسته حوادث و اتفاقات ناگوار اصفهان؛
تابناک: پس از صدور دستور فرمانده میدان، ماموران وارد عمل شده و به خودرو حامل مواد مخدر دستور توقف دادند، اما اشرار به دستور ایست پلیس توجهی نکرده و به صورت متقابل به سمت ماموران آتش گشودند.
کد خبر: ۲۱۰۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷ 11 April 2016
به گزارش تابناک اصفهان، صفحه حوادث و اتفاقات ناگوار روزنامه ها همیشه از روزنامه جدا می کنم چرا که هیچگاه دوست ندارم از کشته شدن یا مرگ و ناخوشی های مردم بدانم اما به هر حال عده ای به این موضوعات علاقه دارند و از همین رو تابناک در نظر دارد به بررسی مهم ترین اخبار حوادث و اتفاقات در هفته ای که گذشت بپردازد.

پیرزن نایینی زیر آوار جان داد

رئيس سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني نائين گفت: اين حادثه حوالي ساعت 10 و سي دقيقه صبح امروز دوشنبه بر اثر فرسودگي منزل مسكوني محل حادثه در خيابان مسجد جامع نايين در بافت قديم شهرروي داد.

عبدالله سلطاني محمدي در گفت و گو با ايرنا افزود : نيروهاي امدادگربعد از وقوع حادثه وارد عمل شدند و پس از آواربرداري ، جسد فرد حادثه ديده را به سردخانه منتقل كردند.

علت حادثه در دست بررسي است.


سقوط بولدوزر از کوه در نایین

روز شنبه 21 فروردین ماه جاری، راننده 57 ساله یک دستگاه بولدزر که در حال فعالیت در معدن انارک نایین بود، همراه با خودرو از ارتفاع یک‌صد متری بالای کوه به پایین سقوط کرد و جانش را از دست داد.
در زیر، تصاویر مربوط به این حادثه را مشاهده می‌کنید:

























شهادت پلیس در درگیری با اشرار
به دنبال وصول اطلاعات دقیق در خصوص انتقال مقدار زیادی مواد مخدر از محور شرق کشور به سمت مرکزتوسط پلیس تخصصی مبارزه با مواد مخدر، ماموران انتظامی استان اصفهان در کمین قاچاقچیان چندین ایستگاه تامین و مراقبت با پوشش و بدون پوشش انتظامی ایجاد کردند تا جایی که از حصول نتیجه در این عملیات اطمینان حاصل کردند.

پس از صدور دستور فرمانده میدان، ماموران وارد عمل شده و به خودرو حامل مواد مخدر دستور توقف دادند، اما اشرار به دستور ایست پلیس توجهی نکرده و به صورت متقابل به سمت ماموران آتش گشودند.

ماموران انتظامی با مسدود کردن راه های جانبی به منظور جلوگیری از آسیب دیدن دیگر شهروندانی که در این جاده در حال تردد بودند، خودرو اشرار را در تور خود گرفتار کردند، سرگرد قضاوی نیز که از ماموران سابقه دار پلیس مبارزه با مواد مخدر بود در این حین وارد عمل شد که به رغم داشتن جلیقه ضد گلوله، ناگهان یک تیر فشنگ از سلاح اشرار به سر وی اصابت و نامبرده به درجه رفیع شهادت رسید.

در این عملیات انتظامی ماموران موفق شدند تعداد 5 قاچاقچی مواد مخدر را زنده دستگیر نمایند که دو نفر از آن ها در اثر اصابت گلوله پلیس زخمی و سه نفر دیگر سالم هستند.

همچنین مقدار 527 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش همراه با چندین قبضه سلاح از خودرو اشرار کشف و ضبط گردید.



بنا بر این گزارش، شهید قضاوی یکی از ماموران با سابقه پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان بود که در دهه هفتاد نیز در یکی از عملیات های انتظامی از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود و به رغم این که می توانست از مزایای بازنشستگی زودتراز موعد استفاده کند، به دلیل عشق و علاقه به این شغل مقدس، درخواست بازنشستگی ویژه نداد تا ظهر امروز و در آستانه 47 سالگی، جشن بازنشستگی وی رنگ خون به خود بگیرد.

بدنام کردن دوست برای انتقام گیری
سرهنگ جهانگیر کریمی اظهار کرد: در پی شكايت يكي از شهروندان مبني بر اينكه فرد ناشناسي، ايميل وي را هك کرده و از طريق آن به دوستان و آشنايانش پيام هايي با مضامين توهين آميز و مطالب غير اخلاقي ارسال كرده كه باعث هتك حيثيت او شده است؛ موضوع در دستور كار كارشناسان پليس فتا قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی و جستجوی تخصصی در فضای سايبر و اقدامات پليسی، سرانجام هويت اصلی متهم كه اهل و ساكن شهر اصفهان و از دوستان شاكی بود، شناسايي و در عملياتي با هماهنگي مقام قضايي دستگير شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: متهم پس از مواجهه با ادله و مستندات پليس به بزه انتسابي اقرار و انگيزه خود را بدنام كردن و هتك حيثيت شاكي به دليل خصومتي كه با وي داشته است، عنوان كرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار