شهردار خورموج:
امسال شمال شهر خورموج به مساحت 8 هکتار پارک خانواده احداث می‌شود که قرارداد آن نیز با مسکن شهرسازی امضاء شده است.
کد خبر: ۲۱۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰ 13 April 2015
تابناک بوشهر: احمد شیخیانی صبح امروز در حاشیه مراسم جشن میلاد کوثر در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: یکی از وعده‌هایی که سال گذشته به مردم داده بودیم اتمام و افتتاح پارک بانوان بود که با همکاری فرماندار تحقق پیدا کرد و در کوتاه‌ترین زمان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

شهردار خورموج افزود: امسال شمال شهر خورموج به مساحت 8 هکتار پارک خانواده احداث می‌شود که قرارداد آن نیز با مسکن شهرسازی امضاء شده است.

وی ادامه داد: به برکت میلاد باسعادت دخت نبی اکرم(ص) حضرت فاطمه زهرا(س) همزمان آسفالت 64 کوچه شهر خورموج از روز شنبه هفته آینده آغاز می‌شود.

شیخیانی اضافه کرد: شهر خورموج را به چهار محله تقسیم کرده‌ایم که با همت والای مردم و پشتیبانی دولت و فرماندار کوچه‌ها و معابر مختلف در محله‌های چهارگانه شهر آسفالت خواهند شد.

 وی افزود: پرداخت به‌موقع عوارض به شهرداری باعث سرعت‌بخشی در پروژه‌ها شده است و این باعث خدمت‌رسانی بهتر به خودشان خواهد شد.

مدیرشهری شهر خورموج با اشاره به اینکه خدمات به تمام نقاط گسترش می‌یابد، گفت: زیرسازی و آسفالت تمام خیابان‌ها، کوچه‌ها و معابر شهرک‌های ذوالفقار، آماده‌سازی و فاز سه و چهار شهرک بسیجیان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه روکش آسفالت معابر اصلی شهر خورموج پایان یافته است، افزود: تا دو سال آینده تمام خیابان‌ها، کوچه‌ها و معابر شهر خورموج آسفالت می‌شوند و در سال جاری نیز تمام کوچه‌های باقی‌مانده محله لنگک خورموج آسفالت خواهند شد.

شیخیانی با بیان اینکه چهره شهر خورموج در نوروز امسال تغییر کرده بود یادآور شد: سال گذشته تعداد هفت پارک محله‌ای احداث و به مردم تحویل داده‌ایم و این کار را در تمام محله‌های شهر خورموج نیز انجام خواهیم داد.

شیخیانی از احداث میدان ورودی در ضلع شرقی خورموج در هفته آینده خبر داد و افزود: این میدان پس از پل زیرگذر دانشگاه آزاد اسلامی به نام میدان مادر احداث خواهد شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
termina
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
Shekhiyani jan az zahmatet besyar sepas gozarim
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار