رییس فدراسیون انجمن های ورزشی گفت: تیم کریکت انگلیس برای برپایی یک اردوی مشترک و برگزاری چند دیدار دوستانه 9 اردیبهشت به ایران می آید.
کد خبر: ۲۰۸۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹ 09 April 2016
محمد علیپور اظهار کرد: کریکت انگلیس از تیم های بسیار قدرتمند در این رشته است که طبق توافقاتی که از ماه‌ها قبل با آنها داشتیم قرار شده تا 9 اردیبهشت برای برپایی یک اردوی مشترک و برگزاری چند دیدار دوستانه به ایران بیایند و تا 15 اردیبهشت در ایران باشند.

وی افزود: انگلیسی ها قرار است با 15 نفر به ایران بیایند و چند دیدار دوستانه را در زمین چمن استادیوم آزادی با آنها برگزار کنیم که قطعا برای کریکت ما بسیار مفید خواهد بود.

رییس فدراسیون انجمن های ورزشی در پاسخ به این سوال که آیا انگلیسی ها برای آمدن به ایران روادید گرفته‌اند و هماهنگی های لازم با وزارت امورخارجه صورت گرفته است؟ گفت: بله. ویزای همه آنها آماده شده و حتی محل اقامت و بقیه برنامه‌های آنها فیکس شده است.

وی ادامه داد: هندی ها هم برای حضور در این اردوی مشترک اعلام آمادگی کرده‌اند اما جریان حضور آنها در ایران بستگی به شرایط گرفتن ویزا و هنوز حضور آنها نهایی شده است.

علیپور گفت: انگلیسی ها قرار است فقط در بخش مردان به ایران بیایند و در برنامه داریم تا در صورت فراهم بودن شرایط در آینده ماهم به کشور آنها برویم و یک اردوی مشترک داشته باشیم.

وی ادامه داد: در این سفر چند تن از مسئولان فدراسیون کریکت انگلیس نیز به ایران می آیند و جلساتی با آنها پیش بینی کرده ایم تا برنامه های بعدیمان را نهایی کنیم.

رییس فدراسیون انجمن های ورزشی با اشاره به اینکه دو مربی استعدادیاب فدراسیون جهانی بیسبال تا قبل از 15 اردیبهشت به ایران می آیند گفت: این دو مربی قرار است پنج بازیکن زیر 17 سال برای حضور سه ماهه در کمپ فدراسیون جهانی در ایتالیا انتخاب کنند. این حضور ورزشکاران ایران در سطح جهانی قطعا برای ورزش ایران خیلی مفید خواهد بود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار