رئیس شورای شهر خوی:
رئیس شورای اسلامی شهر خوی از تصویب بودجه یک هزار و 1۰۰ میلیارد ریالی شهرداری توسط اعضای شورای شهر خوی خبر داد.
کد خبر: ۲۰۸۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۵ 08 April 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک آذربایجان غربی از خوی، محمدرضا محبوبی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: بودجه سال 95 شهرداری خوی پس از بحث و بررسی اعضای شورای شهر و کارشناسان حوزه های مختلف شهرداری اواخر سال 94به تصویب رسید.
وی افزود: بودجه شهرداری خوی در سال 95 پس از یکماه بررسی کارشناسی و تصویب منابع درآمدی شهرداری مبلغ یکهزار و100 میلیارد ریال تعیین شد که از این رقم 25 درصد برای بودجه جاری و 75 درصد بودجه عمرانی و سرمایه گذاری در نظر گرفته شده است.
محبوبی تصریح کرد:  بودجه سازمانهای وابسته به شهرداری نیز به ترتیب 9میلیارد و 716 میلیون ریال برای سازمان اتوبوسرانی، 45میلیارد و 200میلیون ریال برای سازمان آتش نشانی، 5میلیارد و 750میلیون ریال برای سازمان تاکسیرانی، 9میلیارد و 774میلیون ریال برای سازمان آرامستانها و مبلغ 10میلیارد ریال برای سازمان پایانه ها به تصویب رسید.
رئیس شورای شهرستان خوی همچنین گفت: با توجه به تصویب بودجه سازمانهای تابعه، بودجه نهائی شهرداری و سازمان های وابسته به شهرداری جمعا مبلغی بالغ بر یکهزار و 180میلیون ریال به تصویب رسیده و ابلاغ گردید.
وی اذعان داشت: راهبرد اصلی اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی، ارتقای شاخص‌های فرهنگی شهر بوده و برای بخش عمرانی نیز در سال 95 توجه ویژه ای صورت گرفته است.
محبوبی ابراز کرد: از شاخصه‌های بودجه سال 95 می‌توان به توجه ویژه به برنامه‌های فرهنگی و افزایش بیش از 3 برابر بودجه شهرداری در بخش فرهنگی و اجتماعی و ورزشی اشاره کرد. 
خبرنگار:سعیدفرجی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار