به گزارش تابناک سمنان،رییس مرکز کامپیوتر و فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: طی سال گذشته خوابگاه های دانشجویی این دانشگاه به فیبر نوری متصل شده است.
کد خبر: ۲۰۷۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱ 05 April 2016
علی مس فروش رییس مرکز کامپیوتر و فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: با هدف رضایتمندی دانشجویان، طی سال گذشته خوابگاه های دختران و پسران این دانشگاه به فیبر نوری متصل و معضل اینترنت حل شده است.

وی اظهار کرد: اجرای شبکه فیبر نوری و شبکه کابلی ساختمان کتابخانه با بیش از 270 نود، واقع در پردیس فناوری های نوین و افزایش پهنای باند مصرفی کاربران از 160Mbps به 230Mbps از دیگر اقدامات انجام شده طی سال گذشته می باشد.

رییس مرکز کامپیوتر و فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شاهرود افزود: همچنین با مساعدت معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه،File Serverجدید دانشگاه بر روی پلتفرمHPبا مشخصاتHP DL380 G8 راه اندازی شده است.

مس فروش تصریح کرد: برای دسترسی به آن بدون نیاز به اتصال اینترنت و با قابلیت انتقال داده با سرعتی چندینبرابر سرعت دانلود و بدون کم شدن از ترافیک ماهیانه، می توان از آدرس 172.16.4.4 که از طریقRUN ویندوز اجرا می شود، استفاده کرد.

وی افزایش پهنای باند سرورها از 8Mbps به 20Mbpsو انعقاد قرارداد سرویس اینترنت منازل اساتید با دو شرکت از طریق بسترADSL , Wireless با پهنای باند 8Mbps و حجم سالیانه 60GB برای هر کاربر را از دیگر اقدامات انجام شده در سال گذشته نام برد و بیان کرد: انعقاد قرارداد تامین اینترنت دو خوابگاه خودگردان احمدیان و میرابوطالب با پهنای باند هر خوابگاه 8Mbps با حجم مصرف نامحدود و خرید شصت دستگاه کامپیوتر جدید و جایگزینی با کامپیوترهای قدیمی سایت برادران و خوهران پردیس مرکزی از دیگر اقدامات انجام شده در این مرکز است.


منبع:مرآت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار