رئیس هیئت پرورش اندام خراسان رضوی با اشاره به فعالیت ۷۰۰ باشگاه پرورش اندام در مشهد ‌گفت: باشگاه‌های پرورش اندام فعال در مشهد مقدس ساماندهی می‌شوند.
کد خبر: ۲۰۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹ 09 April 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی بهرام نکاحی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: با توجه به اینکه تاکنون تقویم اجرایی از سوی فدراسیون ابلاغ نشده هیئت پروش اندام و بدن‌سازی خراسان رضوی نیز تنها برنامه‌های سال 94 داخلی خود را تنظیم و به اجرا گذاشته و از زمانی که تقویم اجرایی مسابقات فدراسیون ارسال شود تمامی برنامه‌ها همزمان به صورت کشوری و استانی برگزار می‌شود.

رئیس هیئت پرورش اندام و بدن‌سازی خراسان رضوی افزود: بنا بر برنامه ریزی‌های صورت گرفته در سال 94 مسابقات و برنامه‌های جدیدی اجرا می‌شود که از مهم‌ترین آنها می‌توان به برگزاری سری مسابقات پرورش اندام بنا به برنامه ریزی تقویم فدراسیون اشاره کرد که نیز این مسابقات در اواخر و یا اوسط تابستان سال جاری برگزار می‌شود.

نکاحی گفت: براساس تقویم فدراسیون نیز چه به صورت استانی و چه به صورت کشوری جام دهه فجر در اوایل و یا اواخر بهمن ماه برگزار می‌شود که در همین راستا مسابقات مچ اندازی استانی و کلاس‌های مربی‌گری و داوری در خراسان رضوی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: امسال نیز مسابقات انتخابی تیم ملی برگزار می‌شود که به طور قطعی خراسان رضوی همچون سال‌های گذشته در این مسابقات شرکت می‌کند که در همین راستا هم اکنون از پرورش اندام خراسان رضوی در بخش پاورلیفتینگ جوانان و بادی کلاسیک پیشکسوتان ملی پوش در تیم ملی حضور دارد که در همین راستا در مسابقات WDBS آبان ماه سال گذشته نیز برگزار شد خراسان رضوی توانست مقام خوبی را به دست آورد.

رئیس هیئت پرورش اندام و بدن‌سازی خراسان رضوی به وضعیت مالی و حامیان مالی این هیئت اشاره و گفت: متاسفانه چند سالی است که دیگر از سوی فدراسیون کمک مالی نمی‌شود و فدراسیون در این زمینه می‌گوید که باید خودکفا شوید و هزینه‌هایتان را از طریق بلیط فروشی تهیه و تامین کنید و در همین حال متاسفانه اسپانسری برای تمرینات افراد وجود ندارد و تنها حامیان کمی برای مسابقات حمایت‌های محدودی را ارائه می‌دهند.

نکاحی با بیان اینکه هم اکنون در شهر مقدس مشهد بالغ بر 700 باشگاه پرورش اندام وجود دارد گفت: هم اکنون در خراسان رضوی بالغ بر هزار باشگاه پرورش اندام وجود دارد که در هر باشگاه 150 نفر در حال تمرین قرار هستند و باز هم در همین حال هیچ کمکی از اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی و دولت و وزارت ورزش به هیئت کمک مالی نمی‌شود.

وی گفت: متاسفانه به علت مشکلاتی که وجود دارد حامیان مالی حتی برای برگزاری مسابقات هم پای کار نمی‌آیند چرا که این مسابقات از دید رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما مخفی می‌ماند و به همین علت دیگر رضایتی و اعتقادی برای حضور حامیان مالی باقی نمی‌ماند.

رئیس هیئت پرورش اندام خراسان رضوی گفت: امسال به علت مشکلات مالی که وجود دارد هیئت اندام خراسان رضوی میزبان هیچ یک از مسابقات کشوری نیست چرا که در سال‌های گذشته میزبانی را بر عهده داشتیم اما به علت کمبود‌ها و نبود زیر ساخت‌های لازم تنها مقروض به افراد شدیم.

وی به وضعیت شهرستان‌های استان در رشته پرورش اندام اشاره و گفت: هم اکنون از بیست شهرستانی که در خراسان رضوی وجود دارد 10 شهرستان در رشته‌های پرورش اندام و بدنسازی فعال هستند. هم اکنون از خراسان رضوی سه ملی پوش در تیم ملی پرورش اندام و بدنسازی و در مسابقات پاور لیفتینگ و بادی کلاسیک حضور دارند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
Ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۳
وقتي نميتوني برش نداري چرا ميري رئيس ميشي!برو بچسب به همون اتوبوس راني
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار