بارش باران و برف در ارتفاعات، وزش باد، کاهش دما و احتمال رعدوبرق در استان، لغزندگی جاده‌های کوهستانی و اختلال در تردد وسایل نقلیه به‌دلیل مه‌آلود بودن
کد خبر: ۲۰۴۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۱ 30 March 2016
به گزارش تابناک مازندران، در فاصله 2 روز مانده به 13 فروردین اغلب بار ترافیکی محورهای مواصلاتی مازندران به ویژه جاده های کوهستانی منتهی به پایتخت در مسیر خروج از استان پرتردد هستند و محور هراز یکطرفه شده است.
آخرین روزهای نوروز 94 در شرایطی سپری می‎شود که تا اینجای کار کمیت تصادفات منجر به فوت در استان مازندران در ایام تعطیلات نوروز امسال با  کاهش 33 درصدی و تعداد فوتی های جاده‎ای با 29 درصد نزول نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ثبت رسیده است.
بر اساس آنچه که مسئولان گفته‎اند، تا امروز تعداد 8 میلیون شب‌خواب مسافر نوروزی در استان مازندران اسکان یافتند که اندکی افزایش نسبت به سال گذشته را نشان می‎دهد.
اما نکته مهم حضور فعلی تعداد بسیاری ازاین مسافران است و اگر برای بازگشت به شهر و دیار خود برنامه زمانبندی مناسبی را اختیار نکنند با مشکل مواجه خواهند شد.براساس  اعلام سازمان هواشناسی از ظهر روز پنج‌شنبه تا پایان روز جمعه 13 فروردین شاهد بارش باران و برف در ارتفاعات، وزش باد، کاهش دما و احتمال رعدوبرق در استان، لغزندگی جاده‌های کوهستانی و اختلال در تردد وسایل نقلیه به‌دلیل مه‌آلود بودن و ریزش برف، آب‌گرفتگی معابر عمومی به‌ویژه مناطق ساحلی و جلگه‌ای هستیم.
در حال حاضر محور هراز به‌دلیل حجم زیاد خودروها از آب‌اسک به‌سمت تهران یک‌طرفه به همراه ترافیک سنگین اعلام و گفته شده تا اطلاع ثانوی این محدودیت ادامه دارد.
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار