کد خبر: ۲۰۲۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۹ 27 March 2016

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز گفت: از ابتدای نوروز تاکنون استان البرز پذیرای 15 هزار گردشگر بوده است.

احمد ترکاشوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: تمامی تمهیدات لازم برای ارائه خدمات به مسافران در این استان اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: استان البرز با داشتن جاذبه‌های بسیار زیاد می‌تواند یکی از قطب‌های مهم گردشگری محسوب شود لذا لازم است تا با توسعه زیرساخت‌های گردشگری مسیر حضور گردشگران را در این استان بیش از پیش کنیم.

معاون گردشگری استان البرز با بیان اینکه از ابتدای نوروز تاکنون 15 هزار گردشگر به این استان سفر کرده‌اند، افزود: برای ارائه خدمات بیشتر به مسافران نوروزی نظارت و کنترل بر تمامی واحدها و به ویژه واحدهای پذیرایی و اقامتی دوچندان شده است.

ترکاشوند بیان داشت: در این راستا و بر اساس آمار موجود 558 مورد بازدید نظارتی در این ایام انجام شده است

وی با بیان اینکه باید بسترهای حضور گردشگران را به این استان بیش از پیش کنیم، خاطر نشان کرد: البرز دارای جاذبه‌های گردشگری بسیاری است که باید بیشتر به آنها توجه شود تا بتوانیم مسافران و گردشگران بیشتری را جذب کنیم.

به گفته ترکاشوند از ابتدای نوروز تاکنون بازدیدهای نظارتی از مراکز اقامتی، رستوران‌ها، دفاتر خدمات مسافرتی و مراکز پذیرایی بین راهی، 558 مورد بوده است و 15 فقره شکایت نیز در دستور رسیدگی قرار دارد.

این مسئول تأکید کرد: روند حضور گردشگران نوروز در استان البرز 15 درصد افزایش را نشان می‌دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار