معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت که هم اکنون بیشترین حجم حضور و اقامت مسافران در شهرستان های غرب مازندران است .
کد خبر: ۲۰۰۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲ 19 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، مهران حسنی  افزود : مشاهدات میدانی و آمار ارسالی از مجموعه های اقامتی و پذیرایی مازندران نشان دهنده حضور بیشتر مسافران نوروزی در غرب این استان است.


وی ادامه داد : با توجه به شرایطی که برای برخی از کشورهای همسایه جمهوری اسلامی ایران ایجاد شد ، امسال سفر مسافران نوروزی به آن کشورها کاهش یافته و در عوض استان مازندران بویژه غرب این استان جایگزین آن شده است .


معاون میراث فرهنگی مازندران پیش بینی کرد که در موج نخست سفرهای نوروزی ، استان مازندران شاهد افزایش قابل توجه حضور مسافران و گردشگران از اقصی نقاط کشور باشد.


وی با اشاره به وجود 770 هزار نفر شب ظرفیت اقامت برای مسافران نوروزی در مازندران ، گفت : این ظرفیت اقامتی نسبت به نوروز 94 رشد شش درصدی دارد.


وی افزود : هتل ، متل ، مهمانپذیر ، خانه مسافر ، زائرسرا ، کمپینگ ، مدارس و پلاژهای ساحلی از جمله ظرفیت اقامتی مازندران است.


حسنی گفت که هنوز ظرفیت مراکز اقامتی مازندران امکان پذیرش مسافر را دارد ولی پیش بینی کرد که طی امروز و فردا ظرفیت تکمیل شود.


استان مازندران نوروز 94 پذیرای بیش از دو میلیون مسافر به مدت دستکم 30 میلیون شب اقامت بود.


مسئولان استان پیش بینی کرده اند که امسال سفرهای نوروزی به مازندران حدود 20 درصد افزایش یابد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار