بانک صادرات ایران اعلام کرد که در آستانه فرا رسیدن سال جدید پرداخت مطالبات سپرده گذاران موسسه منحل شده میزان تاسقف 40 میلیون تومان را از امروز آغاز می کند.
کد خبر: ۱۹۸۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۶ 16 March 2016

آغاز پرداخت وجوه سپرده گذاران میزان تا40 میلیون تومان از امروز

بانک صادرات ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تاکنون وجوه مربوط به ٢٨٤ هزار نفر از سپرده گذاران میزان در بانک صادرات ایران واریز شده و آنان موفق به دریافت سپرده خود شده‌اند. همچنین امکان پرداخت سپرده های تا ٤٠٠ میلیون ریال فراهم شده است.در این مرحله به سپرده گذاران با مبالغ بیش از 400 میلیون ریال (حدود ١١ هزار نفر) به صورت علی الحساب مبلغ ١٢٠ میلیون ریال از طریق حساب های افتتاحی نزد بانک صادرات ایران از امروز چهارشنبه ٢٦ اسفندماه واریز می‌شود.بنابراین سپرده گذاران براساس آخرین شماره کد ملی به شرح ذیل  به شعب مذکور یا شعب این بانک مراجعه و سپرده خود را دریافت کنند یا به عنوان سپرده گذار در بانک صادرات ایران باقی بمانند.با پرداخت این مرحله تعداد سپرده گذارانی که موفق به دریافت سپرده خود می شوند حدود ٣٠٣هزار و١٠٢ نفر معادل حدود ٩١ درصد از کل سپرده گذاران می شود.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
سبزواری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۶
سلام هیچی نبود فقط بانک مرکزی خودش شایعه درست کرد که موسسات را از بین ببرد و یکه تاز میدان شود و هر بلایی دلش میخواهد سر سپرده گزاران بیاورد این اصل ماجرا بود چون بانک مرکزی نمیتوانست رقابت کند با توجه به شایعات باعث از بین بردن موسسات شد . ما سپرده گزاران راضی نیستیم و از یک ریالش هم نمیگذریم باشد تا در ان دنیا جواب گو باشند.الان همن بانک مرکزی و صادرات از سود پول دارند اصل پول مردم را ذره ذره پس میدهند . این است اصل ماجرا
لطفا انتشار بدهید تا بداند که ما احمق نیستیم هر چند برای انها مهم نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۱
از پدیده چه خبر؟؟؟؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار