کد خبر: ۱۹۷۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۱ 15 March 2016

رئیس كمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر کرج ساماندهی تابلوهای شهری در کنار زیباسازی شهری را امری مهم خواند و گفت: باید نسبت به ساماندهی تابلوهای شهری توجه داشته باشیم.

سعید فیروزگاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، اظهار کرد: با توجه به اقدامات ارزنده سازمان زیباسازی شهرداری کرج در سال آینده بودجه‌ای خوبی به بخش زیباسازی شهرداری کرج اختصاص داده شده است و این مهم زمینه‌ساز انجام اقدامات خوبی در سطح شهر و زیبایی بصری کرج بیش از گذشته خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه هدفمند کردن فعالیت‌های زیباسازی شهر کرج امری ضروری است، افزود: باید با تعریف سند چشم انداز 10 ساله این اقدامات را اجرایی کرد.

رئیس كمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج با تاكید بر اینكه توجه به جنبه‌های جامعه شناسی و روان شناسی و همچنین خلاقیت و نوآوری باید انجام شود، ادامه داد: جانمایی طرح‌ها نیز باید در این راستا مورد توجه قرار گیرد.

این مسئول ساماندهی تابلوهای شهری در کنار زیباسازی شهری را نیز امری مهم خواند و اضافه کرد: باید توجه داشت که در گذشته نسبت به ساماندهی تابلوهای شهری غافل بوده‌ایم و از این پس باید به این امر توجه داشته باشیم.

فیروزگاه با اشاره به اینکه تابلوهای بزرگ و ناهمگون در سطح شهرکرج سیمای این شهر را مخدوش ساخته است، یادآورشد: باید توجه داشت که هر کس در اندازه توان خود شهر را اشغال کرده و نباید این رویکرد ادامه داشته باشد.

وی در پایان استفاده از سیاست‌های تشویقی برای ساماندهی فضای شهر و زیباسازی آن را امری ضروری دانست و گفت: برای بحث زیباسازی باید به مقوله مشاركت مردمی اهمیت ویژه بدهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار