به گزارش تابناک سمنان،4 کتاب به قلم نویسندگان گرمساری رو نمایی شد.
کد خبر: ۱۹۶۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱ 10 March 2016
در مراسمی با حضور اصحاب کتاب و کتاب خوانی مراسم رو نمایی از 4 کتاب توسط نویسندگان بومی شهر ستان با موضوع های پزشکی، آموزشی و تربیتی، ادبی و هنری در محل سالن اجتماعات کتاب خانه شهید مطهری گرمسار برگزار شد.

در این مراسم از 4 کتاب به نام های نگاهی به آموزش و پرورش ابتدایی اثر کوکب صابری، شکوفایی ادب منظوم عربی در اصفهان اثر کتابون فلاحی، شیخ معروف نوده ای اثر حدیثه متولی، و مجموعه کتاب های کار زیست شناسی با موضوع پروتیئن ها و انزیم های خون به نویسندگی علیرضا جهانبانی رو نمایی شد.

در حاشیه مراسم رو نمایی این کتاب ها علیرضا شاه حسینی؛ مدیر کل کتاب خانه های استان از فعالیت بیش از یک هزار نویسنده هم استانی خبر داد و افزود: یکی از برنامه های مهم استان سمنان حمایت از نویسندگان بومی در بخش های مختلف استان شناسی و گویش شناسی است.

مدیر کل کتاب خانه های استان در ادامه به رونمایی کمتر از یک ماهه کتاب های نویسندگان بومی استان اشاره کرد و گفت: بنا داریم شناسنامه هر روستای استان سمنان را در قالب کتاب های مختلف همراه با گویش های مختلف این استان را توسط نویسندگان بومی تهیه کنیم.

در ادامه این مراسم حسن نور محمدی؛ مدیر کتابخانه های شهرستان گرمسار نیز از فعالیت بیش از 5 باب کتاب خانه در شهر ستان گرمسار خبر داد و افزود: در کتاب خانه های این شهرستان بیش از 92 هزار نسخه کتاب با بیش از 87 هزار عنوان کتاب وجود دارد.

نور محمدی در ادامه به اجرای طرح هایی در زمینه تشویق از نویسندگان بومی منطقه در جهت معرفی این شهرستان خبر داد.

در پایان این مراسم از نویسندگان بومی منطقه با هدایایی تجلیل و قدردانی شدند.


منبع:مرآت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار