شهردار مشهد از اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای حمایت از طرح نوسازی و بهسازی بافت پیرامونی حرم مطهر رضوی خبر داد.
کد خبر: ۱۹۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵ 07 April 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ثامن سید صولت مرتضوی یکی از اولویت های کاری شهرداری مشهد را بحث ساماندهی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی عنوان کرد و گفت: باید تمامی حمایت های دولت، شهرداری و شورای شهر تجمیع شده و به سمت منطقه ثامن و طرح نوسازی بافت اطراف حرم مطهر رضوی گسیل شود تا بتوان پروژه ها را به سرانجام مناسبی رساند.

وی ادامه داد: برای اجرای شارستان و رسیدن خیابان های شعاعی به یک سطح قابل قبول و مطلوب، تراز صفر از بافت پیرامون حرم مطهر رضوی برداشته شد و با پیشنهاد شهرداری ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار به بافت پیرامون حرم اختصاص داده شده است.

مرتضوی تاکید کرد: سال ۹۴سال شکوفایی در منطقه ثامن خواهد بود و از نظر نرم افزاری و سخت افزاری برنامه های بسیار خوبی پیش بینی شده است و در مجموعه مدیریتی ثامن نیز همه دست به دست هم داده اند تا پروژه ها در سال ۹۴ و ۹۵ به سرانجام برسند.

شهردار مشهد با ابراز رضایت از پیشرفت پروژه ها در بافت پیرامون حرم مطهر رضوی اظهار کرد: شهرداری با تمام قوا از این طرح حمایت می کند به همین منظور یکی از اهداف کلان ما در سال ۹۴ منطقه ثامن خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار