شهردار سمنان خبر داد
به گزارش تابناک سمنان،شهردار سمنان گفت: بوستان بزرگ آسیاب سمنان تا پایان امسال آماده شده و مورد استفاده مسافران نوروزی قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۱۹۴۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۱ 07 March 2016

حسین موسوی امروز در گفت‌وگویی اظهار کرد: آسیاب قدیمی بزرگ سمنان یکی از هفت آسیاب تاریخی شهر سمنان است که چند سال پیش، شهرداری سمنان آن را مرمت و بازسازی کرد.

وی افزود: این آسیاب و بوستان با 2.5 هکتار مساحت در مسیر مسافران نوروزی قرار دارد و شهرداری سمنان می‌خواهد در سه بخش آن را تکمیل و بهسازی کند.

به گفته شهردار سمنان، در بخش نخست فضای اطراف آسیاب قدیمی، در بخش دوم فضای اطراف میدان امام حسین (ع) و در نهایت فضای مقابل پایانه مسافربری اصلاح و مرمت شده و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

موسوی خاطرنشان کرد: بخش قابل توجهی از عملیات اجرایی این پارک باقی مانده است، اما کارکنان شهرداری سمنان با تلاش شبانه‌روزی و به‌کارگیری همه امکانات قصد دارند که این پارک را برای استفاده مسافران نوروزی آماده کنند.

وی ایجاد استراحتگاه و توقفگاه در مسیر جاده سلامت و پروژه احداث پارک کوهستان را بزرگ‌ترین پروژه شهرداری سمنان در سال 1395 برشمرد و تصریح کرد: این پارک به دلیل قرار گرفتن در مسیر شهر گردشگری شهمیرزاد و همچنین مسیر زائران امام رضا (ع) از اهمیت زیادی برخوردار است.

شهردار سمنان خاطرنشان کرد: شهرداری سمنان برای این پارک برنامه‌ریزی‌های دقیق و درازمدت دارد و با ایجاد بسترهای لازم و با حضور سرمایه‌گذاران این برنامه‌ریزی‌ها به زودی محقق خواهد شد.

به گفته موسوی، تکمیل جاده سلامت، ایجاد توقفگاه در طول مسیر، ایجاد فضاهایی برای استقرار خودروها و ادامه روکش این جاده با بتن RCC از جمله اقداماتی است که شهرداری سمنان در پارک کوهستان انجام می‌دهد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار