اکنون تامین خدمات روبنایی یکی از دغدغه‌های مسکن مهر است چراکه مساکن مهر در بخش خدمات روبنایی نقطه ضعف دارد.
کد خبر: ۱۹۳۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸ 08 March 2016

مدیر مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: ساخت 27 مورد طرح روبنایی در مساکن مهر استان در نظر گرفته شده که 11 مورد احداث شده و 16 مورد باقی مانده است.

به گزارش فارس، حسین جلالیان در شورای تامین مسکن استان همدان با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های مسکن مهر این بود که به بهره‌برداری برسد، اظهار کرد: اکنون تامین خدمات روبنایی یکی از دغدغه‌های مسکن مهر است چراکه مساکن مهر در بخش خدمات روبنایی نقطه ضعف دارد.

وی با بیان اینکه 11 طرح آموزشی در مسکن مهر استان در نظر گرفته شد که از این تعداد پنج مورد احداث شده و 6 مورد باقیمانده است، افزود: این پنج مورد نیز 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند.

مدیر مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی همدان با اشاره به اینکه 12 طرح مذهبی در مساکن مهر استان در نظر گرفته شده است، بیان کرد: 6 مورد طرح مذهبی در حال احداث بوده و 6 مورد باقی مانده است که برای اتمام طرح‌های مذهبی در مساکن مهر 3 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

این مسئول با بیان اینکه دو مورد طرح درمانی در مساکن مهر در نظر گرفته شده بود که هیچ کدام اجرا نشده است، افزود: برای اجرای دو مورد طرح درمانی در مساکن ‌مهر یک‌میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار نیاز است.

جلالیان با تاکید بر اینکه دو مورد طرح انتظامی در مساکن مهر در برنامه است که تاکنون هیچ کدام اجرا نشده است، ادامه داد: برای اجرای این دو طرح انتظامی یک میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی با اشاره به اینکه ساخت 27 مورد طرح روبنایی در مساکن مهر استان همدان در نظر گرفته شده که 11 مورد احداث و 16 مورد باقی مانده است، تاکید کرد: برای تکمیل این 27 پروژه روبنایی حداقل 18 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

مدیر مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان همدان با بیان اینکه در شهرستان همدان پنج مورد فضای آموزشی در نظر گرفته شده که ممکن است بیشتر از این میزان نیاز پیدا شود، افزود: در مساکن مهر شهرستان همدان پنج مورد فضای آموزشی و چهار مورد مذهبی، یک مورد انتظامی و یک مورد درمانی در نظر گرفته شده که برای احداث این پروژه‌ها 10 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی با بیان اینکه در بحث صدور پایان کار مساکن مهر مشکل وجود دارد، افزود: از 8 هزار و 44 واحد همدان 2 هزار و واحد موفق به اخذ پایان کار شده‌اند.

جلالیان با اشاره به اینکه در بحث خدمات روبنایی در همدان در بخش انتظامی و درمانی هیچ فعالیتی نداشته است، بیان کرد: شرکت آب و فاضلاب همکاری خوبی داشته است اما هنوز مقداری مشکل وجود دارد، در صورت اجرای شبکه‌ها یک‌هزار و 231 واحد در همدان آماده واگذاری هستند.

این مسئول با بیان اینکه در صورت تکمیل شبکه گازرسانی 551 واحد واگذار می‌شوند، بیان کرد: برای اجرای خدمات روبنایی در مسکن مهر امید اکباتان نیز 10 میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار نیاز است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار