کد خبر: ۱۹۲۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷ 05 March 2016


معاون خدمات شهری شهرداری کرج از ثبت یک هزار تماس از شکایات و درخواست‌های شهروندان مرتبط با موضوعات شهرداری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی شهرداری کرج، حسن مدیرروستا اظهار داشت: پیگیری و اعلام مجدد درخواست‌ها و شکایات به مراجع ذیصلاح، تعداد 10 هزار و 831 مورد بوده که به واحدهای اجرایی ارجاع داده شده است.

وی افزود: اقدامات متعددی در زمینه فعالیت‌های سامانه 137 در سال جاری صورت گرفته است که از جمله آنها پیگیری و انتقال مرکز از ساختمان کنترل و نظارت به محل معاونت خدمات شهری است.

این مسئول تصریح کرد: همچنین رفع نقض‌های نرم‌افزاری و ایجاد امکانات جدید در این زمینه نیز انجام گرفته که تاثیرات بسزایی در ارتقای ساختار و نظام عملکردی این سامانه داشته است.

به گفته مدیرروستا، به منظور تعامل گسترده‌تر شهروندان با شهرداری کرج به واسطه سامانه 137، جلسات متعددی نیز با مسئولان بانک شهر و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری این کلانشهر برگزار شد تا شهروندان بتوانند پرداخت قبوض عوارض شهرداری را با انجام هماهنگی‌های لازم از طریق سامانه صورت دهند.

معاون خدمات‌شهری شهرداری کرج گفت: در راستای ارتقای خدمات‌رسانی مرکز، خرید تجهیزات مرکز تلفن، نوبت‌دهی، ضبط مکالمات و ضبط صدا پیگیری شده و سامانه به تجهیزات رایانه تجهیز شده است.

وی از تعیین رابطان سامانه 137 در هر یک از مناطق به عنوان اقدامی یاد کرد که به منظور تسریع در پیگیری درخواست‌ها و دیدگاه‌های شهروندان و رفع مشکلات موجود در این بخش انجام گرفته است.

مدیرروستا در پایان با اشاره به بازدید مسئولان مدیریت شهری کرج و سامانه از برخی مراکز 137 کلانشهرهای کشور از جمله تهران و مشهد، خاطر نشان کرد: این بازدیدها دستاوردها و نتایج مثبتی را به همراه داشته و موجب گسترش نگاه مسئولان شهری کرج به جایگاه و کارکردهای این سامانه شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار