کد خبر: ۱۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۷ 31 January 2015
رییس اتاق اصناف استان البرزگفت: نظارت برکیفیت پخت نان به راحتی امکان‌پذیر نیست.
حمیدکریمی، اظهارکرد: سلایق مردم درخصوص نان باکیفیت متفاوت است که همین امر نظارت برعملکرد نانوایی‌ها را دشوار می‌کند.
به گزارش ايسنا وی خاطرنشان کرد: برخی نان برشته دوست دارند و برخی اگر نانی که می‌خرند نرم نباشد، از کیفیت بدپخت نان گلایه می‌کنند.
کریمی افزود: بازرسان اصناف بیشترمی‌توانند درخصوص وقوع جرایمی چون گران فروشی،کم فروشی واستفاده ازآرد نامرغوب با نانوایان متخلف برخوردکنند ودر خصوص چگونگی پخت قدرت عمل چندانی ندارند.
وی ادامه داد: شهروندان اگرازکیفیت آرد و قیمت نان نانوایی ناراضی هستند، خودشان می‌توانند در خصوص نحوه پخت نان با نانوا به توافق برسند و به اوسفارش کنند که نان برشته باشد یا نرم.
این مسئول ابرازکرد: بدون شک بازرسان اصناف توان نظارت دقیق برتمامی نانوایی‌های استان را ندارند به همین دلیل به نظر می‌رسد خود شهروندان بهترین بازرسان این حوزه هستند و باید به اتاق اصناف در این زمینه کمک کنند.
کریمی تاکید کرد: اگر شهروندی نسبت به کیفیت آرد، قیمت واندازه نان درنانوایی به خصوصی اعتراض دارد می‌تواند با سامانه 124 تماس گرفته تا درکوتاهترین زمان ممکن به شکایت اورسیدگی شود .
رییس اتاق اصناف استان البرز در پایان از توزیع 20 درصد از سهمیه نانوایی‌های استان با نرخ آزاد خبر داد وگفت: این اقدام با هدف بالابردن کیفیت پخت نان اجرایی شده و تا پایان سال ادامه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار