از سوی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
تابناک: شهید سردار پاسدار "حمیدرضا انصاری" در ادای تکلیف صیانت از حرمین آل‌الله و شجره طیبه‌ای که نهال آن را حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) بر بستر قلب‌های همیشه منتظر کاشته بود، حماسه آفرید.
کد خبر: ۱۹۰۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۲ 29 February 2016

به گزارش تابناک مرکزی، سردار شهید "حمیدرضا انصاری" از پاسداران جان بر کف سپاه روح‌الله استان مرکزی که در دفاع از حرم حضرت زینب(س) به دست گروهک تکفیری داعش در بهار انقلاب اسلامی به فیض رفیع شهادت نائل شد و پیکر پاکش در 2 اسفند ماه با حضور مردم شهیدپرور اراک تشییع و در بهشت زهراء این شهرستان آرام گرفت.

حجت‌الاسلام علی سعیدی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی شهادت سردار پاسدار "حمیدرضا انصاری" را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

پدران، مادران، همسران و دیگر بستگان شهدای عزیز نیز دارای پاداشی بزرگ‌اند، این پاداش صبر و استقامت آن‌هاست و پاداش قبول مصیبت در راه خداست." (مقام‌معظم رهبری)

خانواده محترم شهید سرافراز سردار حمیدرضا انصاری

درود و سلام خدا و رسولش بر شهدا، جانبازان و رزمندگان سرافراز جبهه مقاومت. سلام خدا بر پدران، مادران، همسران، فرزندان و تمامی بازماندگان شهدا و افتخارآفرینان اسلام و ایران عزیز که به تعبیر مقام‌معظم رهبری (در رتبه و شأن معنوی بلافاصله پشت سر عزیزان فداکار خویشند) و سپاس خدای را که به ما توفیق داد تا تهنیت‌گوی بزرگوارانی باشیم که در ادای تکلیف صیانت از حرمین آل‌الله و شجره طیبه‌ای که نهال آن را حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(صلی‌الله علیه و آله) بر بستر قلب‌های همیشه منتظر کاشته بود، حماسه آفریدند، حماسه‌ای که بدیل آن در عرصه عاشورای حسینی می‌توان یافت و امروز پرچم پر افتخار کربلا و روایت ایثارگر عاشورائیان بر شانه‌های استوارشان است.

در روزگاری که یزید زمانه در چهره آمریکا، اسرائیل، آل‌سعود و داعش به منظور انحراف در شاکله اسلام ناب محمدی(صلی‌الله علیه و آله) و ترویج افکار شیطانی در کشورهای اسلامی و دنیا نمایان شده است. شما به حق توانستید ندای لبیک با حسین(علیه‌السلام) را با بیزاری جستن از آنان و دفاع از دین خدا با تقدیم خون مطهرتان عملی نموده و عرصه را برای جولان دادن این جلادان شمر صفت با تکمیل لشکر جهانی حزب‌الله در بلاد اسلامی تنگ نمائید.

انجانب توفیق روز افزون شما را در تحقق بخشیدن منویات حکیمانه فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در ظل توجهات حضرت ولی‌ عصر (ارواحناله‌الفداء) از خداوند متعال خواستارم.

پیام نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران در پی شهادت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار