انتخابات در خراسان رضوی دو ساعت تمدید شد در حالیکه سه شهرستان طرقبه، شاندیز و سرخس درخواست تعرفه صورت گرفته و این نمایانگر وجود شور و استقبال بالا از انتخابات است.
کد خبر: ۱۸۸۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۲ 26 February 2016
به گزارش تابناک رضوی ، فرمانداری مشهد جهت تمدید دو ساعته زمان انتخابات درخواست داده است و در صورت موافقت وزارت کشور و تأیید استاندار انتخابات به مدت دو ساعت در سطح شهرستان مشهد تمدید می شود.
بنابراین گزارش در اطلاعیه شماره 31 استانداری خراسان رضوی ضمن تشکر از حضور حماسی مردم در انتخابات امروز هفتم اسفندماه با عنایت به درخواست صورت گرفته زمان اخذ رای تا ساعت 20 امشب تمدید شد و البته در سه شهرستان طرقبه، شاندیز که مناطق تفریحی هستند و سرخس درخواست تعرفه صورت گرفته است.
همچنین از گناباد نیز خبر می رسد که با وجود تمدید دو ساعته زمان انتخابات جمعیت زیادی در مقابل 72 صندوق این شهرستان به صف ایستاده اند.
استاندار خراسان رضوی نیز با حضور در تربت جام از روند فعالیت حوزه انتخابیه تربت جام، تایباد و باخرز بازدید کرد. همچنین استاندار خراسان‌رضوی با حضور در فریمان و شعبه 10 مسجد چهارده معصوم شهرستان از روند رای‌گیری و فرآیند مشارکت مردم در انتخابات بازدید کرد.
شایان ذکر است تا حدود ساعت 16 امروز حدود یک میلیون و 200 هزار نفر در کل استان از چهار میلیون و 400 هزار نفر در انتخابات شرکت داشتند.
از تمدید 2 ساعته انتخابات تا کم آمدن تعرفه ها در طرقبه و شاندیز و سرخس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار