در نشست همدلی و حمایت جمعی از رزمندگان دفاع مقدس مطرح شد
جمعی از رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس با دعوت از دکتر سیدمحمدصادق مرکبی در نشستی صمیمانه حمایت خود را از حضور وی در عرصه انتخابات دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از مشهد، اعلام کردند.
کد خبر: ۱۸۶۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵ 23 February 2016
به گزارش تابناک رضوی، جمعی از رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس در دیدار با دکتر سید صادق مرکبی، ضمن مرور خاطرات دوران جنگ تحمیلی از این همسنگر سابق خودشان در عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه مشهد و کلات حمایت کردند.

در این جلسه حاضران با بیان دیدگاه‌های خودشان و بررسی ابعاد مختلف فعالیت‌های تبلیغی در این ایام، خواستار باقی ماندن مرکبی در صحنه شدند و حضور تکلیف‌مدار وی را اتفاق ارزشمندی دانستند که وظیفه است در معرفی و رساندن پیامش به مردم نقش ایفا کرد.

در قسمتی از این نشست همچنین برخی شیوه‌های رایج تبلیغات و ترفندهای فعلی مرسوم در این عرصه و وضعیت لیست‌های مختلف در جبهه اصولگرایی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سیدمحمدصادق مرکبی نیز اظهار کرد: تأکید بر شاخص‌ها و انتخاب اصلح از میان اصول‌گرایان، مهم‌ترین مؤلفه تعیین کاندیداهاست و شیوه‌های متعارف جنگ تبلیغی، به هیچ‌وجه با آرمان‌های متعالی رزمندگان دفاع مقدس هم‌خوانی ندارد.

همچنین در قسمتی از این نشست همدلی، نامه ای در حمایت از دکتر سیدمحمدصادق مرکبی معاون فرهنگی شهردار سابق مشهد به امضای تعدادی از حاضران رسید.

دکتر مرکبی: جنگ تبلیغاتی با آرمان‌های دفاع مقدس همخوانی ندارد!

شرح بیانیه :

باسمه تعالی
اِنَّ اللّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّیَ یُغَیِّروا ما بِاَنفُسِهِم
خدای را شاکریم که همزمان با ایام سرنوشت ساز انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوره دهم، حضور رزمنده متعهد جناب آقای سیدمحمدصادق مرکبی را که از نیروهای ولایت‌مدار و متخصص هستند را شاهدیم و لذا بدینوسیله حمایت خویش را از ایشان اعلام داشته و امیدواریم به فضل الهی، تأکیدات مقام عظمای ولایت محقق شده و حضور حماسی امت حزب الله منجر به انتخابات نمایندگانی کارآمد و متعهد گردد.


دکتر مرکبی: جنگ تبلیغاتی با آرمان‌های دفاع مقدس همخوانی ندارد!
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار