مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی از فعالیت 900 واحد اقامتی دائم در این استان همزمان با ایام نوروز خبر داد.
کد خبر: ۱۸۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰ 05 April 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی رجبعلی لباف‌خانیکی امروز در مشهد اظهار کرد: در ایام نوروز 900 واحد اقامتی دائم و بالغ بر هزار واحد اقامتی موقت در طول ایام نوروز به زائران و مسافران نوروزی خدمت‌رسانی کردند.

وی تصریح کرد: همچنین واحدهای اقامتی موقت و اضطراری با ظرفیت 142 هزار و 600 تخت در خدمت زائران و مسافران نوروزی قرار گرفت و در مسیر خدمت‌رسانی به مسافران همه بخش‌ها و دستگاه‌ها خدمات قابل قبول و مناسبی را ارائه کردند و به نظر می‌رسد مشهد در حد و اندازه نام و عنوان خود در خدمت زائران بود.

لباف‌خانیکی با بیان اینکه میراث فرهنگی و سایر دستگاه‌های خدمت‌رسان در ایام تعطیلات نوروز تمام توان خویش را برای پذیرایی از مسافران نوروزی به کار گرفتند، افزود: ستاد هماهنگی خدمات سفر استان برای خدمت‌رسانی مطلوب به زائران رضوی با 12 کمیته فعالیت کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی خراسان رضوی تاکید کرد: ایجاد دو کمپ اصلی برای استقرار زائران در مبادی ورودی مشهد از جمله مهم‌ترین اقداماتی بود که میراث فرهنگی در طول این ایام انجام داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار