بیانیه مجمع طلاب و فضلای انقلابی شهر مقدس مشهد در حمایت از لیست ائتلاف بزرگ اصولگرایان در پایتخت معنوی ایران اسلامی صادر شد.
کد خبر: ۱۸۵۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۸ 21 February 2016
به گزارش تابناک رضوی ، مجمع طلاب و فضلای انقلابی شهر مشهدالرضا(ع) با تاکید بر لزوم حفظ وحدت بین نیروهای دلسوز انقلابی و حرکت در مسیر قانونگرایی و حفظ اتحاد ملی و پرهیز از تفرقه افکنی در لبیک به منویات ولایت مبنی بر هوشیاری در مقابل نقشه استکبار برای «نفوذ» و تغییر جهت اذهان نخبگانی جامعه از شاخصه های اصیل انقلابی ، حمایت خود را از لیست مورد حمایت ائتلاف بزرگ اصولگرایان اعلام نمود.

بیانیه مجمع طلاب و فضلای انقلابی مشهد در حمایت از ائتلاف اصولگرایان

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است ؛

 بسم الله الرحمن الرحیم
واعتصموا بحبل الله جمیعا و لا تفرقوا
«مردم ببینند که این مجموعه هایی که فهرستی پیشنهاد میدهند کدام قابل اعتمادند.»  
مقام معظم رهبری
 
محضر مردم فهیم وانقلابی شهر مشهد مقدس
 
   
طلوع انقلاب اسلامی ایران و قامت برافراشته ی آن لرزه ای مهیب بر نظام سلطه ی جهان انداخت و نوید بخش ظهور عدالت و احترام به آرمان و عقائد در زنجیر شده ملتهای مستضعف جهان بود. همین نکته بود که نظام شیطانی را واداشت تا ملت ایران را در زیر سنگین ترین همجمه ها قرار دهد که هیچگاه از ذهن ملت ایران محو نخواهد شد. از ترور و نفوذ گرفته تا جنگ تحمیلی و تحریم اقتصادی... .اینهمه دشمنی، برگرفته از همان روحیه استکباری غرب است که تا زمان حاکمیت این روحیه، دشمنی با نظام مقدس جمهوری اسلامی را نیز ادامه خواهند داد. امروز آرمانهای ایران که برخاسته از اسلام ناب محمدی است و بی نام خمینی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست، سرلوحه مطالبات همه جریانات عدالت خواه جهان است. ملت ایران نیز که در فقدان آن امام راحل با مقام معظم رهبری بیعت نموده است، با عزمی راسخ و در سایه رهبری حکیمانه ایشان بر ادامه آن آرمانها استوار و ثابت است.  
 
یکی از مهمترین آرمانهای انقلاب اسلامی، احترام به نقش مردم در انتخاب سرنوشت کشور خود می باشد که یکی از مهمترین عرصه های این حضور، انتخابات مجلس شورای اسلامی است. بی شک مجلس شورای اسلامی نقش حیاتی و اثرگذاری در ساختار نظام دارد.
 
مجمع طلاب و فضلای انقلابی شهر مشهدالرضا با تاکید بر لزوم حفظ وحدت بین نیروهای دلسوز انقلابی و حرکت در مسیر قانونگرایی و حفظ اتحاد ملی و پرهیز از تفرقه افکنی در میان صفوف مستحکم مردم و دعوت از حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات هفتم اسفند و همچنین در لبیک به تاکیدات مکرر رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر هوشیاری در مقابل نقشه استکبار برای «نفوذ» و تغییر جهت اذهان نخبگانی جامعه از شاخصه های اصیل انقلابی ، حمایت خود را از لیست مورد حمایت ائتلاف بزرگ اصولگرایان اعلام نموده و آقایان
 
حجت الاسلام نصرالله پژمان فر
جواد کریمی قدوسی
سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی
حجت الاسلام محمدحسین بحرینی
رضا شیران خراسانی

 
را به عنوان نامزدهای اصلح شهر مشهد معرفی می نماید.
 
امید است حضور همگانی امت همیشه در صحنه و حرکت در مسیر حجت شرعی و شناخت اصلح و دفع هرگونه عامل اختلاف و تشتت، سبب دفع فتنه های دشمنان شده و موجب جلب برکات و توجهات حضرت سبحان و امام عصر ارواحنا فداه قرار گیرد.
 
مجمع طلاب و فضلای انقلابی شهر مقدس مشهد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار