رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: باید با عرضه‌کنندگان مواد دخانی برخورد شود، چرا که بساط قلیان آنقدر زیاد شده که چهره شهر را نازیبا کرده است.
کد خبر: ۱۸۴۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸ 21 February 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، محمد شکاری در نشست کارشناسان سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان که همزمان با آغاز طرح بسیج سلامت نوروزی در هتل هما بندرعباس برگزار شد، با اشاره به فعالیت اورژانس پیش بیمارستانی، بیمارستانی و بهداشت محیط، گفت: در ایام تعطیلات عید دو کار دانشگاه نسبت به سایر برنامه‌ها برجسته‌تر و انتظارات مردم و مسئولان در این دو حوزه بیشتر است.
 
وی افزود: با توجه به آمار بالای هر ساله ورود مسافران به هرمزگان و اهمیت نظارت بهداشت محیط، نقش کارشناسان بهداشت محیط با کار بسیار سخت و فشرده، از اهمیت بالایی برخوردار است.
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بر تشدید نظارت بر مراکز عرضه مواد دخانی و قلیان تاکید کرد و اظهار داشت: در بندرعباس و مکان‌های پرتردد از جمله اسکان مسافران با عرضه‌کنندگان مواد دخانی برخورد شود. متاسفانه بساط قلیان آنقدر زیاد شده که چهره شهر را نازیبا کرده است.
 
قائم مقام وزیر بهداشت در استان هرمزگان تصریح کرد: جایی که بحث سلامت مردم در میان باشد و برخی بخواهند سلامت مردم را به مخاطره بیندازد برخورد کنید. ارتباط بین بخشی با شهرداری و نیروی انتظامی کمک زیادی به نظارت بهتر و تامین سلامت همشهریان خواهد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار