مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در چهارمین نشست هماهنگی کمیته‌های نوروزی بر ارتقای کیفیت و جذابیت برنامه‌های نوروزی تأکید کرد.
کد خبر: ۱۸۴۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷ 21 February 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، در چهارمین نشست هماهنگی کمیته‌های نوروزی جزیره کیش که بعدازظهر امروز با حضور روسای کمیته‌ها در سالن اجتماعات سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد، علی‌اصغر مونسان ضمن تاکید بر نوآوری و ارتقای سطح کیفی برنامه‌های نوروزی، اظهار داشت: با توجه به نشاطی که در جامعه ایجاد شده، پیش‌بینی می‌شود امسال جزیره کیش ،نوروز متفاوت و پر رونقی را تجربه کند.
 
وی با اشاره به اهمیت برگزاری جنگ‌های شاد برای خانواده‌ها و گردشگران و راه‌اندازی کارناوال‌های شادی ویژه کودکان در نقاط مختلف جزیره، افزود: نقاطی در شرق، غرب، مرکزی و نوار سیاحتی جزیره به برنامه‌های نوروزی اختصاص داده شود تا گردشگران بتوانند در بخش‌های مختلف از برنامه‌های متنوعی بهره‌مند شوند.
 
مونسان با تاکید بر لزوم توجه جدی به پاکیزگی معابر، اماکن عمومی و ترمیم فضاهای شهری از مسئولان زیباسازی شهری خواست تا با سرعت بخشیدن به روند ترمیم و لکه‌گیری آسفالت معابر، زیر ساخت‌های لازم برای تردد مطلوب گردشگران در سطح شهر فراهم شود.
 
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه استفاده از امکانات و فضاهای ورزشی کیش و توجه ویژه به ورزش‌های همگانی بر جذابیت برنامه‌های نوروزی می‌افزاید، گفت: برگزاری مسابقات اتومبیلرانی، دومیدانی، دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی ضمن شادتر کردن فضای شهری، اقامت در کیش را برای گردشگران خاطره‌انگیزتر خواهد کرد.
 
مونسان در خصوص مدت زمان اقامت گردشگرانی که در ایام نوروز از مسیر دریایی به کیش سفر می‌کنند، عنوان کرد: مدت زمان اقامت 10 روزه گردشگران در کیش قابل تمدید است.
 
نظارت بر کیفیت و قیمت کالاهای عرضه شده در مراکز تجاری، انجام تهمیدات لازم در بندرگاه برای به حداقل رساندن زمان توقف خودروها و نظارت دقیق‌تر بر خدمات اماکن گردشگری، هتل‌ها و مراکز پذیرایی و استفاده از لباس فرم برای کارکنان این مراکز از جمله موارد مورد تاکید مونسان بود.
 
جشن‌های تحویل سال، نمایش آداب و رسوم اقوام ایرانی، فستیوال خنده در کشتی یونانی، برگزاری روزانه مسابقه آشپزی، ساخت مجسمه‌های شنی در ساحل، جشنواره بادبادک‌ها، رالی تور خانواده، اجرای نمایش‌های سنتی بر مبنای حکایات بوستان و گلستان، بازی‌های محلی در شهر باستانی حریره، کنسرت‌های موسیقی، اجرای تری دی مپینگ و نورافشانی در معابر و نوار ساحلی و استقبال از گردشگران در مبادی ورودی بندر و فرودگاه از جمله پیشنهاداتی بود که معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد کیش در این نشست مطرح کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار