جشن قهرمانی مسابقات کاراته جام فجر ساری
با حضور مسئولان شهرستانی و در منطقه جنوب شهرستان ساری جشن قهرمانی مسابقات کاراته ساری برگزار شد.
کد خبر: ۱۸۴۷۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹ 21 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، در هیاهوی تبلیغات نمایندگی مجلس شورای اسلامی فارغ از بحث حزب و جناح گاهی در میان ستادهای انتخاباتی جوانانی هستند که بدون چشم‌داشت و بی‌هیچ ادعایی با بهره‌گیری از استعداد ذاتی و توانمندی و خلاقیتی که دارند، به فکر کمک به نسل نونهال و نوجوان هستند و تلاش دارند که با زیر پروبال گرفتن این نوجوانان و جوانان ضمن ایجاد شغل برای خودشان و در کنار کسب درآمد اندک از این شغل، زمینه‌ساز نشاط و شادابی برای نوجوانان و جوانانی شوند که در آینده برای کشور افتخارآفرینی می‌کنند.

تجمع در یک سالن ورزشی در شب تبلیغات ساری توجهم را به خود جلب کرد، ابتدا فکر کردم که ممکن است میتینگ تبلیغاتی باشد، به رسم شغل و حرفه‌ام از چند نفر که دم در باشگاه منتظر بودند سوال کردم که جریان این تجمع در یک زیرزمین چیست؟ که اعلام کردند قرار است رئیس ورزش و جوانان شهرستان ساری، رئیس هیئت کاراته مازندران و نیز مسئولان کاراته شهرستان ساری برای تقدیر از ورزشکاران کاراته‌ در مسابقات قهرمانی جام دهه فجر شهرستان ساری حضور پیدا کنند.

در هیاهوی تبلیغاتی، جمع کردن بیش از 100 خانواده ورزش‌دوست کار سختی است، وارد باشگاه کاراته شدم، خانواده‌ها و مسئولان باشگاه منتظر رئیس ورزش و جوانان شهرستان ساری بودند.

برادران مسعود و مصطفی شجاعی دو کاراته‌کای هستند که هر روز در جنوب شهر ساری در باشگاه ورزشی خویش را به‌سوی کاراته‌کاهای جوان باز می‌کنند تا جوانان خلاق و برومند و ورزشکار را تحویل جامعه دهند.

مصطفی شجاعی درباره فعالیت ورزشی این باشگاه اظهار کرد: بیش از یک سال است که در منطقه جنوب شهرستان ساری اقدام به راه‌اندازی باشگاه کرده‌ام.

وی اضافه کرد: فعالیت این باشگاه مورد توجه مردم منطقه قرار گرفت و در حال حاضر بیش از 80 کاراته‌کا در روزهای زوج و فرد در این باشگاه تمرین می‌کنند.

شجاعی در ادامه به حضور ورزشکاران این باشگاه ورزشی در مسابقات متعددی ورزشی سطح کشور و استان اشاره کرد و افزود: در بیشتر مسابقات ورزشی موفق به کسب مدال‌های رنگارنگ شدیم این باشگاه ورزشی با وجود فعالیت کوتاه‌مدت در مسابقات استانی در شهرستان آمل موفق به کسب مقام دومی و نیز در مسابقات شهرستانی جام دهه فجر نیز موفق به کسب مقام قهرمانی شدیم.

رئیس هیئت کاراته شهرستان ساری نیز در جمع خانواده‌های ورزش‌دوست جنوب شهرستان ساری اظهار کرد: شهرستان ساری به‌ویژه منطقه جنوب این شهر استعدادهای مناسب ورزشی را در خود دارد که نیاز است این استعدادها به خوبی معرفی شود.

احمد سیه‌چهره ادامه داد: چند نفر از ورزشکاران این رشته در حال حاضر در اردوی تیم ملی حضور دارند و از طرفی برای ارتقای این رشته ورزشی نیز سه سهمیه داوری کاراته به شهرستان رسید.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت مسعود شجاعی به‌عنوان مربی تیم کاراته استان یادآور شد: حضور این ورزشکار در این باشگاه ورزشی نشان از آینده‌دار بودن فعالیت این باشگاه دارد.

در ادامه رئیس ورزش و جوانان شهرستان ساری نیز خاطرنشان کرد: این باشگاه ورزشی با توجه به اقداماتی که در مدت کوتاه در برنامه کاری دارد یکی از باشگاه‌های اثرگذار در سطح شهرستان ساری است.

حسین دلیری خاطرنشان کرد: باید زمینه‌ای ایجاد شود که دوباره باشگاه‌های ورزشی در سطح شهرستان ساری رونق جدی داشته باشند.

وی با اعلام اینکه جامعه زمانی سالم می‌‌ماند که جوانان و نوجوانان آن جامعه دارای نشاط و شادابی باشند، گفت: با تشویق جوانان و نوجوانان به ورزش زمینه ایجاد پویایی و نشاط به جامعه فراهم می‌شود.

مراسم اهدای لوح و جایزه‌ای که تهیه شد در اختیار جوانان و نوجوانان قرار گرفت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار