در خصوص انصراف کاندیدای خانم مجلس در مشهد روی داد ؛
حامیان دکتر محمدباقر قالیباف در مشهد مقدس در بیانیه‌ای، انصراف خانم فاطمه رحمانی به نفع وحدت اصولگرایان را الگویی ولایی، وحدت آفرین، انقلابی، توام با بصیرت و خدا پسندانه و نشانه ای از تقوای الهی و عملی انقلابی در این برهه حساس از تاریخ سیاسی انقلاب اسلامی خواندند.
کد خبر: ۱۸۴۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴ 20 February 2016
به گزارش تابناک رضوی در این بیانیه خطاب به سرکار خانم فاطمه رحمانی؛ مشاور شهردار فعلی مشهد که پنجمین انصراف دهنده انتخابات به نفع وحدت اصولگرایان بود، آمده است :

« بانوان همواره در طول انقلاب با بصیرت و شناخت در میدانهای مهم و تاثیرگذار کشور، نقش برجسته ای داشته اند.

عمل ولایی، وحدت آفرین، انقلابی، توام با بصیرت و خدا پسندانه شما نشانه ای بود از تقوای الهی و عمل انقلابی در این برهه حساس از تاریخ سیاسی انقلاب اسلامی.

ضمن تقدیر و تشکر از این اقدام انقلابی و بزرگوارانه حضرتعالی، امیدواریم این حرکت‌ ولایت مدارانه شما که نشان از توجه توام با بصیرت شما به منویات رهبری در جهت وحدت حداکثری نیروهای انقلابی است، الگویی برای جریانهای اصیل سیاسی در جهت پویایی انقلاب و وحدت آفرینی هر چه بهتر نیروهای اصیل انقلاب اسلامی باشد.

حامیان دکتر محمدباقر قالیباف در مشهد مقدس »

بنابراین گزارش، فاطمه رحمانی مدیرکل سابق امور بانوان استانداری خراسان رضوی، مشاور شهردار و عضو هیات مدیره سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد، مدیر بسیج خواهران استان، عضو شورای راهبردی شبکه زنان متروپلیس و عضو جمعیت زنان فرهیخته  خراسان رضوی امروز با انتشار بیانیه ای از ادامه حضور در رقابت های انتخابات مجلس شورای اسلامی به نفع وحدت اصولگرایان مشهد کناره گیری کرد.

در بخشی از این بیانیه وی آمده است: اینجانب به رسم پایبندی به اصول و رعایت موازین اصیل جبهه اصولگرایی حضور در لیست ها را به هر قیمتی نپذیرفتم و پافشاری بر اصول را مقدم بر هر نتیجه‌ای می دانم و به سایر کاندیداهای اصولگرا نیز توصیه می‌کنم اقتضائات زمان را درک نموده و وحدت جریان اصولگرایی در راستای تحقق آرمان‌های مقدس حضرت امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی را وجهه همت خود قرار دهند و از هیچ تلاشی در این زمینه فروگذار ننمایند.

گفتنی است لیست شورای ائتلاف اصولگرایان مشهد شامل دکتر رضا شیران خراسان، حجت‌الاسلام پژمانفر، جواد کریمی قدوسی، حجت‌الاسلام دکتر حسین زاده بحرینی و دکتر امیرحسین قاضی زاده می‌باشد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
رستی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
سلام
باتشکر از مدیریت فرهیخته سایت پرمخاطب تابناک خراسان رضوی
درود بر این بانوی
ولایتمدار و شجاع
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
این نماینده های مشهد در دوره قبل چکار کردند و چه تاج گلی را بر سر مردم مشهد زده اند که بخواهیم در این دوره به آنها رای دهیم؟؟؟
لازم نیست اسم ببریم چون این نماینده ها طول دوره های گذشته فقط از مجلس حقوق های کلان دریافت کردن و هیچ کاری در شان مشهد انجام ندادند، نمونه اش بودجه زیارت، عدم تخصیص منابع از وزارت کشور و دستگاه های ذیربط برای کلانشهر مشهد، بعد انتظار دارن ما بهشون رای بدیم؟؟؟ بس دیگه لازم نیست این دوره باشند، باید کاندیداها تغییر یابند.
خواست ما رفع بیکاری جوانان و اشتغال آنان است نه دادن شعارهای تکراری؟؟؟؟؟؟؟؟

امیدوارم این مطالب را درج کنین و یک سویه به نفع خودتان پیام منتشر نکنید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار