خدمات گروه‌های جهادی البرز به محرومان
این دانشجویان بسیجی در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری، همانند سال های گذشته در مناطق کم برخوردار استان های کردستان، کرمانشاه، خوزستان، خراسان رضوی و البرز حضور یافتند.
کد خبر: ۱۸۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴ 03 April 2015
به گزارش تابناک – البرز: در شرایطی که بخش مهمی از مردم کشورمان به ویژه ساکنان استان البرز از تعطیلات حدود 20 روزه نوروز 94 برای استراحت، دید و بازدید و گشت و گذار در طبیعت و مسافرت استفاده کردند، حدود یک هزار دانشجوی بسیجی استان البرز در این مدت تنها به فکر خدمت به محرومان بودند.
در این راستا 953 دانشجوی البرزی در قالب 32 گروه جهادی در تعطیلات نوروز 94 سال همدلی و همزبانی دولت و ملت با هدف خدمت به همنوعان به مناطق محروم و کم برخوردار 5 استان کشور عازم شدند.

این دانشجویان بسیجی در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری، همانند سال های گذشته در مناطق کم برخوردار استان های کردستان، کرمانشاه، خوزستان، خراسان رضوی و البرز حضور یافتند.

این 32 گروه جهادی دانشجویی، شامل 8 گروه آموزشی و تربیتی، 8 گروه عمرانی، 5 گروه فرهنگی، 5 گروه اقتصاد مقاومتی، 2 گروه علمی و 4 گروه بهداشتی درمانی و پزشکی، بودند.

براساس اعلام بسیج دانشجویی، دانشجویان شرکت کننده در این حرکت جهادی بنا به فرموده رهبر فرزانه انقلاب و تأکید معظم‌له در بیانات نوروز 94 مبنی بر حرکت جدی و همه جانبه در زمینه اقتصاد مقاومتی و ملی به عنوان یک جهاد ارزشمند و مهم با صرف نظر از تفریحات نوروزی، داوطلبانه و با سازماندهی ناحیه بسیج دانشجویی استان البرز، به این مناطق اعزام شدند.

این گزارش می افزاید: دانشجویان جهادگر به عنوان سرمایه های انسانی مبتکر، کارآمد و پرانرژی، با تلاش های خالصانه و دلسوزانه خود، ندای رهبر و مولای خویش را لبیک گفته و نظام مقدس جمهوری اسلامی را در تقویت فرهنگ و اقتصاد درون زا همراهی می نمایند و حرکت های موثر جهادی دانشجویان بسیجی می تواند الگویی راهگشا برای دولتمردان در راستای آشنایی با مصادیق اقتصاد مقاومتی و تکیه بر ظرفیت های درونی نظام به جای چشمداشت حل مشکلات داخلی به بیرون از مرزها باشد.

این اردوها با همکاری برخی نهادها و مسئولین استانی بالأخص رده های سپاه و بسیج و از ابتدای فروردین تا پانزدهم فروردین ماه ادامه دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار