نماینده حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی استان :
نماینده حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی در خراسان رضوی گفت: خواسته‌های اقلیتی از جریان اصولگرای مشهد بازهم مانع نیل به اجماعی منطقی میان اصولگرایان شد.
کد خبر: ۱۸۰۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶ 13 February 2016
جعفر بی نیاز، نماینده حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی در خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار تابناک رضوی اظهار کرد : اصولگرایان برای اینکه به درک درست و منطقی نسبت به اقبال و ظرفیت‌های خود در استان برسند باید تمامی فضای موجود در استان علی الخصوص دانشگاه و حوزه و حتی بدنه اصناف و اقشار را رصد کنند و از نظرات آنها بصورت تخصصی بهره‌مند شوند نه اینکه در اتاق‌های دربسته و با یک جمع یک‌دست و محدود محترم صرفا اقدام به لیست بستن نمایند.
وی افزود : جامعه اصولگرا امروز می‌بایست با شفافیت پاسخگوی عملکرد چهارسال گذشته نمایندگان خود در شهر و استان خراسان رضوی باشند و دستاوردهای خود را برای مردم تبیین کند که در غیر اینصورت دیگر فقط اسمی از اصولگرایی باقی می‌ماند.
بی‌نیاز اظهار امیدواری کرد : ائتلاف اصولگرایان به سرعت متوجه خطای راهبردی خود در ارائه چنین لیستی شده و دست به اصلاح فهرست مبتنی بر شاخص های نظام و ولایت و با نظر آحاد گروههای اصولگرا و اقبال عمومی بزند و از تمامی ظرفیت‌های موجود وتخصص‌های کارآمد استان به بهترین نحو استفاده نماید.
نماینده حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی در خراسان رضوی ادامه داد: درغیر اینصورت جامعه اصولگرایی استان در روزهای آتی لیست‌هایی متشکل از تمامی ظرفیتهای حقیقی اصولگرای استان و نیروهای اجرایی و کارآزموده به مردم ارایه خواهد کرد که بیشترین سودش را جریان مقابل خواهد برد.
وی تاکید کرد : لیستی متشکل از افراد متعهد و متخصص و کارآمد و دارای وجهه مردمی باید ارائه گردد تا به فضل الهی لبیکی باشد برای مطالبه رهبر معظم انقلاب در راستای ایجاد تحول و دمیده شدن روح و هوای تازه در مجلس و استان و تشگیل مجلسی قدرتمند و وزین که برازنده نظام اسلامی باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار