تابناک: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی به همراه جمعی از مسئولین دانشگاه با آقایان ابراهیم ستایش و حمید مظفری از جانبازان دفاع مقدس و کارمندان این دانشگاه در فضایی صمیمی دیدار کردند
کد خبر: ۱۷۸۸۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵ 10 February 2016

به گزارش تابناک مرکزی، دکتر حسن طاهراحمدی با حضور در منزل آقایان ابراهیم ستایش و حمید مظفری با این عزیزان و خانواده های محترمشان دیدار و گفت و گو کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی در این دیدار با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری های این عزیزان گفت:  در زمانی که کشور به فداکاری ها و رشادت های شهدا و جانبازان عزیز نیاز داشت آنها دعوت امام خمینی (ره) را لبیک گفتند و در راه اسلام و انقلاب جان و خون خود را تقدیم کردند و این اجری بی پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت و مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده های معزز آنان هستند و می دانند اگر این ایثارها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی شد.

دکتر حسن طاهراحمدی در این دیدار خطاب به این جانبازان سرافراز گفت: شما از افتخارات نظام و موجب فخر و مباهات جامعه ایثارگری هستید و خداوند را شاکریم که توفیق خدمت به شما عزیزان را به ما ارزانی داشت.

وی در این دیدارها با تاکید بر حفظ ارزشهای ایثار و شهادت در جامعه اسلامی افزود: خانواده های شهدا و جانبازان که یادگاران دفاع مقدس هستند باید پاس داشته شود.

دکتر طاهراحمدی در ادامه تصریح کرد: تکریم و تعظیم شعائر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بر همگان واجب است و مسئولان باید سنت دید و بازدید از منازل خانواده های شهدا و ایثارگران را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند.

ایشان در این دیدارها با اهدای لوح سپاس به آقایان ابراهیم ستایش و حمید مظفری از صبر، ایثار و شجاعت این عزیزان تجلیل کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار