2 روز مانده به پایان تعطیلات نوروزی
تصادف های متعدد در اتوبان کرج – قزوین که تنها در یک مورد 65 خودورو با هم برخورد کردند و ریزش پی در پی کوه در جاده چالوس از جمله این مشکلات است.
کد خبر: ۱۷۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۴ 01 April 2015
به گزارش تابناک – البرز: پرترددترین و شلوغ ترین راه های ارتباطی کشور در استان البرز قرار دارد و سالانه میلیون ها خودرو در 3 راه اصلی اتوبان تهران – کرج، کرج – قزوین و جاده چالوس تردد می کنند.
در ایام نوروز امسال نیز بیشترین حجم تردد خودروها در مقایسه با دیگر جاده ها و اتوبان های کشور در همین 3 محور انجام شد.
این در حالی است که مسافران نوروزی در تعطیلات امسال مشکلات بسیاری را در 3 محور فوق تحمل کردند.
تصادف های متعدد در اتوبان کرج – قزوین که تنها در یک مورد 65 خودورو با هم برخورد کردند و ریزش پی در پی کوه در جاده چالوس از جمله این مشکلات است.
با این حال و 2 روز مانده به پایان تعطیلات نوروزی، استاندار البرز با حضور در راه های ارتباطی و جاده های کوهستانی استان البرز وضعیت خدمات دهی به مسافران نوروزی و وضعیت جاده ها را از نزدیک بررسی کرد.
بر اساس گزارش های رسیده، سید حمید طهایی با حضور در بخشداری آسارا که در مسیر جاده چالوس قرار دارد به همراه مدیران دستگاههای اجرایی و امدادی زمینه های ارائه خدمات بهتر به مسافران و رفع تمامی مشکلات پیش آمده براثر ریزش کوه در این جاده را مورد بررسی قرار داد.
طهایی در این بازدید با برگزاری نشستی با مسئولان راه و ترابری استان البرز بر رفع هرچه سریعتر مشکلات این جاده مهم کشوری و بین المللی تاکید کرد.
انتظار این بود که جلسه فوق در ابتدای تعطیلات برگزار می شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار