معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان تهران با اشاره به برگزاری تورهای تهران گردی نوروز 94 توسط بخش خصوصی گفت:اجرای تمامی تورهای تهرانگردی در این ایام به دفاتر منتخب فعال در حوزه گردشگری شهری واگذار شد.
کد خبر: ۱۷۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴ 31 March 2015
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان تهران، حسین بشردوست اظهار کرد: فراهم کردن شرایط برای فعالیت بخش خصوصی در صنعت گردشگری موجب بهبود کمی و کیفی خدمات در این صنعت می شود.

وی افزود: نظرسنجی انجام شده از مسافران تورهای تهرانگردی حاکی از یک رضایت مندی مطلوب از خدمات ارائه شده است و گردشگران تمایل دارند تا هزینه خدمات بهتر در حمل و نقل و پذیرایی را متقبل شوند.

معاون گردشگری استان تهران بیان کرد: واگذاری تورهای تهرانگردی به بخش خصوصی فرصت رقابت در یک شرایط سالم را برای دفاتر خدمات مسافرتی تحت نظارت اداره کل میراث فرهنگی استان تهران فراهم می کند.

بشردوست با بیان اینکه داشتن حسن سابقه در اجرای تورهای تهرانگردی شرط اصلی تایید دفاتر خدمات مسافرتی برای اجرای تورهای نوروزی است، افزود: امیدوارم سال آینده با تبلیغات گسترده تر ضمن تمایل بیشتر هموطنان برای حضور در تورهای تهرانگردی، تعداد دفاتر خدمات مسافرتی مجری تورهای تهرانگردی نیز افزایش یابد.

وی گفت: تورهای تهرانگردی در نوروز 94 در 11 مسیر نیم روزه و 6 مسیر یک روزه با مشارکت سازمان رفاه خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران برای تمامی سلایق و سنین طراحی شده است.

علاقه مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 137 تماس حاصل نمایند یا به سایت اینترنتی VISIT.TEHRAN.IR مراجعه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار