در دیدار مدیرشعب استان خراسان جنوبی بانک توسعه تعاون با مدیرعامل سازمان تعاون روستایی استان اعلام شد:
مدیرشعب استان خراسان جنوبی بانک توسعه تعاون: بانک توسعه تعاون درنظردارد تا سرمایه در گردش کافی را در اختیار اتحادیه تعاونی های روستایی استان قرار دهد تا بتوانند به موقع محصولات کشاورزان را خریداری و به مصرف کنندگان عرضه کنند/بانک توسعه تعاون امسال هم همانند سال قبل با اعطای تسهیلات، در خرید میوه شب عید به تعاونی های روستایی استان کمک می کند
کد خبر: ۱۷۶۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹ 07 February 2016
ارائه تسهیلات سرمایه درگردش توسط بانک توسعه تعاون به تعاونی های روستایی
بانک توسعه تعاون تسهیلات و سرمایه درگردش لازم جهت تامین نقدینگی اتحادیه و تعاونی های روستایی استان خراسان جنوبی را برای خرید میوه شب عید پرداخت می کند.
رضا ملایی مدیرشعب استان خراسان جنوبی بانک توسعه تعاون در دیدار با مدیرعامل سازمان تعاون روستایی استان گفت: اتحادیه و تعاونی های روستایی استان وظیفه خطیر خرید و فروش محصولات تولیدی اعضا، تنظیم بازار محصولات کشاورزی و جلوگیری از ورود دلالان به بازار محصولات روستائیان را  برعهده دارد  و نظر به اینکه رسالت ذاتی بانک توسعه تعاون  ارائه خدمات به اتحادیه ها و تعاونی ها می باشد در عمل اصلی ترین حامی مالی تعاونی ها و نهادهای تابعه سازمان تعاون روستایی محسوب می شود.
وی افزود : دراین راستا بانک توسعه تعاون درنظردارد تا سرمایه در گردش کافی را در اختیار اتحادیه ها قرار دهد تا بتوانند به موقع محصولات کشاورزان را خریداری و به مصرف کنندگان عرضه کنند.  
مدیرشعب استان خراسان جنوبی بانک توسعه تعاون یادآورشد : بانک توسعه تعاون سال قبل نقش بسزایی در خرید میوه شب عید اتحادیه و تعاونی های روستایی استان داشت و امسال هم در نظر دارد با اعطای تسهیلات خرید میوه شب عید به آنها کمک کند.
محسن اسفندیاری مدیر تعاون روستایی استان نیز هدف از برگزاری چنین دیدارها را گسترش پل ارتباطی بین ارکان تعاون دانست و بر اهمیت استفاده از ظرفیت ها و قابلیت های بالقوه بانک توسعه تعاون در این خصوص تاکید کرد.
در پایان مقرر گردید با نهادها و ادارات زیر مجموعه جهت افزایش تعاملات و همکاری متقابل مذاکره و مکاتبه شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار