جشن ازدواج ۳۸ زوج دانشجو در آستانه جشن‌های سی و هفتمین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی ملایر برگزار شد.
کد خبر: ۱۷۴۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۲ 03 February 2016

جشن ازدواج ۳۸ زوج دانشجو در آستانه جشن‌های سی و هفتمین بهار شکوهمند انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی ملایر برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ؛ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ملایر در این مراسم با تبریک به دانشجویان در ورود به عرصه زندگی مشترک خطاب به خانواده‌ها گفت: «متاسفانه ما نتوانستیم مانند شما این فرزندان را تربیت کنیم و الحمدلله شما در مسیر تربیت فرزندان موفق بوده‌اید.

داریوش جاوید با تشکر از مسئولان استانی در همکاری و هماهنگی این‌گونه مراسم‌ فرهنگی افزود: بنده کمترین کار را در این باره انجام داده‌ام و دو خواهش از زوجین دانشجو دارم، اول اینکه، هیچ‌وقت امیدتان به خدا کم رنگ نشود، خداوند روزهای خوب و بد را بین همه تقسیم کرده و نباید با کوچکترین مشکلی در زندگی از خداوند ناامید شد و هرگز اعتماد و وفاداری را در زندگی از دست ندهید.

وی با توجه به توصیه دوم خود ادامه داد:‌ به عنوان یک برادر توصیه می‌کنم سعی کنید آثار مخرب ماهواره را از زندگی دور کنید چون در بسیاری از کشورهای سازنده برنامه‌های ماهواره‌ای، حق پخش برنامه در همان کشور ممنوع است و متاسفانه در کشورهایی مانند ایران و ... پخش این برنامه‌های مخرب به نفع آنها و به ضرر کشور ماست.»

در جریان برگزاری این مراسم اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، نمایش، برگزاری مسابقه و قرعه‌کشی مشهد مقدس شور و نشاط خاصی به جشن پیوند مقدس و زیبای زناشویی و آغاز زندگی مشترک این دانشجویان افزود و از زوجین با اهدای یک جلد کلام الله مجید تجلیل به عمل آمد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار