رئیس کل دادگستری خراسان رضوی خبرداد:
در همین ارتباط رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: تمام تلاش ما این است در کوتاه‌ترین زمان ممکن نقل‌وانتقال مدیریتی در شرکت پدیده انجام شود و با روی کار آمدن هیئت مدیره جدید مشکلات به‌پایان برسد.
کد خبر: ۱۷۳۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰ 01 February 2016
حجت‌الاسلام علی مظفری در گفت‌وگو با  فارس  با اشاره به وضعیت فعلی شرکت پدیده و تکلیف سهام‌داران این شرکت اظهار کرد: سهامداران باید کمی بیشتر تحمل کنند و صبور باشند تا این مشکلات حل شود و در نهایت به نتیجه مطلوب برسیم.
وی با بیان این که هم اکنون نمی‌توانیم هیچ وعده‌ای بدهیم، افزود: ستاد تدبیر در استان کارهایی را که لازم بوده انجام داده است و پدیده اکنون در مرحله تغییر مدیریت قرار دارد اما این تغییر باید در مسیر قانون باشد و فرایند زمانی خود را طی کند.رئیس کل دادگستری خراسان رضوی تأکید کرد: تاکنون اقدامات خوبی انجام شده و پیگیری‌های جدی صورت گرفته است و با توجه به انتقال پدیده به هیئت مدیره جدید، امیدواریم در نهایت این هیئت مدیره جدید تعهدات مردم را پرداخت کند و پروژه‌های شرکت پدیده را ادامه دهد تا از طریق این پروژه‌ها هم تشکیلات شرکت پدیده حفظ و هم تعهدات مردم پرداخت شود.
مظفری افزود: شاید با تداوم پروژه‌های شرکت پدیده، بسیاری از سهامداران این شرکت که سهام خود را به فروش گذاشته‌اند، از فروش آن منصرف شوند چون این شرکت تعهدات خود را عملی نکرد، به همین دلیل مردم همچنان سهام خود را مطالبه می‌کنند اما اگر در زمان مقرر، تعهدات خود را به انجام می‌رساند، شاید مردم به روال سابق برمی‌گشتند.
وی با اشاره به این که وقتی مدیران پدیده وعده دادند و به هیچ کدام از وعده‌های خود عمل نکردند، این مشکلات برای مردم به‌وجود آمد، گفت: ما نمی‌توانیم زمانی را برای پایان مشکلات و پرداخت مطالبات مردم تعیین کنیم و هر کسی هم زمانی را اعلام کند، دروغ گفته است.
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی افزود: تمام تلاش ما این است در کوتاه‌ترین زمان ممکن نقل‌وانتقال مدیریتی در شرکت پدیده انجام شود و با روی کار آمدن هیئت مدیره جدید مشکلات به‌پایان برسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار