شهردار تنکابن
شهردار تنکابن شهردار تنکابن از برگزاری رژه ناوگان موتوری و نیروهای عملیاتی شهرداری با هدف نمایش توانمندی‌های مقابله با بحران در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۱۷۲۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۹ 30 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، عقیل عشوری گفت: تجربه تلخ بحران برف سال 92 اخطار مهمی  برای همه ما بود و شهرداری تنکابن با درس گرفتن از این رویداد و حاشیه‌های آن هر ساله برای یادآوری این تجربه و نیز ایجاد حس احساس مسئولیت در مسئولان ویژه در این بخش به ویژه در شهرداری و همچنین افزایش ضریب اطمینان و آرامش خاطر شهروندان در کنار خرید امکانات و تجهیز واحدهای مخصوص مدیریت بحران، امسال نیز همانند دو سال گذشته اقدام به برگزاری سومین رژه ناوگان موتوری و نیروهای عملیاتی شهرداری با هدف نمایش توانمندی‌های لازم برای مدیریت بحران را در سطح شهر تنکابن برگزار می‌کند.

وی اظهار کرد: این برنامه جامع و بزرگ تلاش می‌کند در حین برگزاری رژه ناوگان به اطلاع‌رسانی و انتقال مطالب مهم و اساسی در جریان مقابله با بحران‌ها و حوادث طبیعی و غیر طبیعی به شهروندان بپردازد.

این مسئول تصریح کرد: انتظارمان از شهروندان شهرستان به ویژه شهر تنکابن حضور و استقبال ویژه از این همایش و برنامه‌های جنبی آن است هر چند با تلاش مسئولان شهرداری بخش عمده‌ای از مطالب و موارد مهم درباره برنامه‌های تدوینی و اجرایی در سایت شهرداری تنکابن گنجانده شده و این سامانه به عنوان یک فضای اطلاع‌رسانی پل ارتباطی ما با شهروندان نیز است.

عشوری افزود: رژه ناوگان موتوری و نیروهای عملیات شهرداری تنکابن ساعت 10 صبح 13 بهمن ماه جاری در ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود و طی این همایش عمومی تلاش می‌کنیم تا سطح اطمینان خاطر شهروندان در بحث افزایش امنیت عمومی در مواقع بحران‌های طبیعی و غیرطبیعی با نمایش خوب همکاران‌مان به نقطه قابل قبول و محسوس برای شهروندان ارتقاء یابد.

شهردار تنکابن بیان کرد: در این رژه بیش از 100 دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین شهرداری حضور خواهند داشت که از جمله مهم‌ترین آن‌ها کامیون‌های کمپرسی سنگین و نیمه‌سنگین که برخی از آن‌ها مجهز به تیغه‌های برف‌روب ویژه بازگشایی مسیر هستند، لودرهای کوچک باب‌‌کت، بیل میکانیکی، لودر‌، تانکرهای سوخت و آب‌رسان، بالابرهای ویژه رفع معایب برق و چراغ‌های روشنایی و قطع شاخه‌های درختان ، برف‌روب‌ها، آمبولانس و همراهی تمام امکانات واحد امداد و نجات آتش نشانی، مینی‌بوس حمل نیروی عملیاتی، خودروهای ویژه حمل زباله و نخاله و... هستند.

وی در پایان گفت: این رژه ساعت 10 صبح از خیابان ابوذر حاتمیان به سوی میدان هفت تیر آغاز و با گذر از سه راه آرین به سوی میدان سردار خلبان شهید شیرودی آغاز و در ادامه و با حضور در میدان امام (ره) در مرکز شهر به سوی خیابان شهید آیت‌الله طالقانی حرکت کرده و اقدام به نمایش توانمندی می‌کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار