برگشت خوردن چک مالک باشگاه نساجی مازندران که بابت دستمزد در اختیار میثم بائو بازیکن این تیم بود، باعث اخراج این بازیکن از تیمش شد.
کد خبر: ۱۶۹۴۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳ 25 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، میثم بائو که یکی از تاثیرگذار ترین بازیکنان تیم نساجی مازندران در نیم فصل اول این رقابت ها بود، با برگشت زدن چک مالک باشگاه ( مهدی پرهام) که گفته می شود بیش از یک میلیارد ریال بود، از بازی گذشته این تیم با صنعت نفت آبادان که شکست چهار بر یک تیم نساجی را در دیدار خانگی نیز رقم زد، از تیم کناره گذاشته شد.


مدیررسانه ای تیم نساجی مازندران کناره گذاشتن میثم بائو را به دلیل برگشت خوردن چک مالک باشگاه تایید کرد.


سعید ستاری روز دوشنبه در تماس تلفنی با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت : در حال حاضر این بازیکن بنا به دستور مالک باشگاه از تیم اخراج شد.


سرپرست تیم نساجی مازندران روز گذشته در کنفراسی خبری پیش از دیدار شهرآورد بین تیم نساجی و خونه به خونه در بابل گفت : در حال حاضر میثم بائو طبق تصمیم باشگاه از تیم کنار گذاشته شد.


محمود اسدی افزود : باشگاه نساجی مازندران به تمام تعهد خود نسبت به بازیکنانش عمل می کند و احتمال دارد در برخی مواقع به دلایلی این تعهد باشگاه با تاخیر مواجه شود.


وی اضافه کرد : انتظار باشگاه از بازیکنانش از جمله میثم بائو بیش از این ها بود، و در شرایط فعلی نیز این بازیکن از تیم اخراج شده تا تصمیم نهایی در مورد ایشان گرفته شود.


سرمربی تیم نساجی مازندران نیز در این کنفرانس گفت : نبود یک بازیکن هر چند قوی نمی تواند تاثیر زیادی برای تیم ما داشته باشد و ما بازیکنان جایگزین خوبی داریم که این نبود را جبران می کند.


سیدکوروش موسوی افزود : ما در دیدار با تیم خونه به خونه در بابل نشان می دهیم که نبود یک بازیکن و حتی شکست چهار یک ما در برابر صنعت نفت آبادان در دیدار خانگی نیز تاثیر در روحیه بازیکنان ندارد.


میثم بائو با وجود قائمشهری بودن , فوتبال خود را از شموشک نوشهر آغاز کرد و پس از درخشش در شموشک راهی تیم های محبوب پایتخت، استقلال و پرسپولیس شد.


بائو همچنین پیشینه بازی در الشعب امارات، تراکتور سازی، ابومسلم، راه آهن و شهرداری تبریز را در کارنامه دارد و فصل گذشته نیز در تیم استقلال خوزستان حضور داشت.


در حالی نساجی مازندران این بازیکنش را از تیم اخراج کرد که با پایان یافتن زمان نقل و انتقال امکان رفتن بائو به تیم های دیگر نیز وجود ندارد.


براساس اعلان سازمان لیگ زمان نقل و انتقال بازیکنان نیم فصل لیگ دسته اول از تاریخ 2 دی 94 الی 29 دی 94 بود.


تیم نساجی مازندران از تیم های حاضر در رقابت های فوتبال دسته اول جام آزادگان از 22 بازی گذشته با کسب 29 امیتاز در رده هفتم قرار دارد.


منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار