نماينده ولي در استان گلستان با تاكيد بر اين كه بايد شايسته سالاري در كشور ترويج يابد،‌ اظهار كرد: ما مجلس كاري نياز داريم نه مجلس سياست زده، زيرا سياسي بازي كشور را متوقف مي كند لذا باید كاربلدها را به مجلس بفرستيم.
کد خبر: ۱۶۹۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷ 25 January 2016
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگانٰ، آيت الله سيد كاظم نورمفيدي در ديدار با فرزندان و همسران شهدا، با تاكيد بر اين كه دنيا را نه پول اداره مي كند و نه قدرت نظامي، فكر و مديريت را لازمه توسعه دانست و افزود: حداكثر 40 درصد مشكلات كشور مربوط به تحريم ها بود كه خوشبختانه برداشته شد اما 60 درصد مربوط به خودمان است و اين كه چطور اقتصاد كشور را مديريت كنيم.
آيت الله نورمفيدي اقتصاد مقاومتي را رمز حل مشكلات اقتصادي كشور دانست و بيان كرد: دنيا هم در اقتصاد مشكل دارد اما بايد با فكر و مديريت اقتصادي بن بست ها را باز كرد.
وي خواستار هدايت مديريت اقتصادي كشور به سمت شايسته سالاري شد و گفت: مجلس يكي از مراكزي است كه نيازمند شايسته سالاري است.
آيت الله نورمفيدي با انتقاد از رفتارهاي برخی از نمایندگان مجلس گفت: مجلس نبايد به دنبال مچ گيري باشد بلكه بايد نقد منصفانه كند و دولت هم ببيند نقد مي شود مجبور است كه كار درست انجام دهد.
امام جمعه گرگان، با اشاره به مسائل مطرح شده در جلسه اظهار كرد: در حال حاضر كشور استقلال خوبي دارد و حتي دشمن هم نمي تواند اين استقلال را نفي كند.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار