به گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عنوان این نمایشگاه «آپوکالیپس؛ عشق از اول سرکش و خونی بود» است که زهرا قیاسی تعداد 11 اثر رنگ روغن بر روی بوم و ترمه را به نمایش می‌گذارد.
کد خبر: ۱۶۷۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶ 21 January 2016

آثاری که در این نمایشگاه بر روی دیوار می روند، از دو مجموعه «آپوکالیپس» به معنای آخرالزمان و «عشق از اول سرکش و خونی بود» برگرفته از مصراع شعری از مولانا است که هنرمند با به تصویر کشیدن صحنه‌های تصادف ماشین‌ها، آتش گرفتن آن‌ها و فضاهای شهری موضوعاتی در رابطه با «عشق و مرگ» و «مکان و مرگ» را مطرح می‌کند.

قیاسی در آثارش نقدی به رفتار انسان امروزی دارد که بین سنت و مدرنیته گیر افتاده است.


زهرا قیاسی متولد 1360 ارومیه است. او کارشناسی مهندسی کامپیوتر و کارشناس ارشد مدیریت اجرایی از دانشگاه علم و صنعت تهران دارد و کتاب‌های زیباشناسی  طبیعت، زیبا شناسی و نقاشی و روح هند را (به همراه حسین فراستخواه) ترجمه کرده است. قیاسی  تاكنون در هفت نمایشگاه گروهی شرکت داشته است. «آپوکالیپس؛ عشق از اول سرکش و خونی بود » اولین نمایشگاه انفرادی وی محسوب می شود.


این نمایشگاه تا سیزدهم بهمن ماه 94 در گالری شکوه دایر خواهد بود و علاقمندان می توانند همه روزه بجز پنجشنبه ها و تعطیلات رسمی از این آثار از ساعت 16 الی 20 در گالرى شكوه واقع در فرمانيه،بلوار اندرزگو، خيابان سليمى شمالى، كوچه امير نورى پلاك ١٩ دیدن نمایند.  



 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار