در «بسته خبری تابناک خوزستان» تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخبار و یادداشت هایی که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۱۶۶۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۵ 19 January 2016
رد شدن صلاحیت 64 درصد از داوطلبان در هیات نظارت مرکزی

رئیس ستاد انتخابات استان خوزستان اعلام کرد: از مجموع 623 نفر داوطلب شرکت د ر انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان خوزستان تعداد 571 نفر در هیات های اجرایی تایید شده بودند که از این تعداد 222نفر در هیات مرکزی نظارت تایید صلاحیت شدند.

فرج الله خبیر صبح امروز 27دی ماه در جمع خبرنگاران گفت: 64 درصد داوطلبان در هیات نظارت مرکزی ردصلاحیت شدند.

وی افزود: بیشترین آمار تایید صلاحیت ها در حوزه انتخابیه شادگان با 60درصد و کمترین در شوش با 17درصد بوده است. (جزئیات بیشتر)



کدام نمایندگان خوزستانی تایید صلاحیت نشدند؟

همزمان با اعلام نتایج رسیدگی به صلاحیت داطلبان دهمین دوره انتخابات مجلس اخبار مختلفی در از تایید و ردصلاحیتها به گوش می رسد. 

بر این اساس،
در میان نمایندگان فعلی مجلس، برخی ها یا ردصلاحیت شده و یا با عدم احراز صلاحیت مواجه شده اند. (جزئیات بیشتر)



کشف ۱۰۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان در خوزستان

به دنبال شناسایی عوامل توزیع و حمل مواد مخدر، مأموران ایست و بازرسی هندیجان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر موفق به کشف مقدار ۹۷ کیلوگرم حشیش شدند.

همچنین علی اصغر صادقی گندمانی گفت: به دنبال دریافت خبری از سوی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرمانده انتظامی خوزستان مبنی بر ورود یک محموله مواد روان گردان از استان کردستان به خوزستان، دستور قضایی برای پیگیری پرونده صادر شد.

گندمانی افزود: پس از انجام تحقیقات لازم، عوامل انتظامی پلیس با شناسایی خودروی حامل مواد و تعقیب آن‌ها، محل اختفای متهمان را شناسایی کرد که پس از بازرسی از منزل مذکور، مقدار هفت کیلوگرم مواد روان گردان از نوع شیشه از آنان کشف و ضبط شد. (جزئیات بیشتر)



خودروهای شخصی عراقی وارد خوزستان می شوند

ولی اله حیاتی شامگاه چهارشنبه در نشست هماهنگی ورود خودروهای عراقی از مرز شلمچه در خرمشهر اظهار کرد: برنامه ما ورود خودروهای عراقی با سرنشین از مرز شلمچه به خاک ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: ما به دنبال این هستیم که خودروهای عراقی از مرز شلمچه در داخل استان خوزستان و از آن پس به عمق کشور تردد کنند.

فرماندار خرمشهر، وجود توافقنامه میان دو کشور ایران و عراق برای اجرایی شدن این کار را یادآور شد و تصریح کرد: در سطح دو وزارتخانه خارجه و حمل و نقل دو کشور ایران و عراق، توافقنامه‌ای امضا شده که این امکان را برای وارد شدن خودروهای عراقی به خاک کشور و خودروهای ایرانی به خاک عراق را فراهم می‌کند و این اتفاق در مرز مهران افتاده است. (جزئیات بیشتر)



کشف جسد بی جان یک زن در آبادان

یک منبع آگاه گفت: زن 19 ساله ای شب گذشته در منطقه نهر مچری اروندکنار خود را حلق آویز کرده است.

وی اضافه کرد:جسد بی جان این زن امروز صبح در ساختمان نیمه کاره کنار ساختمان محل سکونت این زن پیدا شده است.

این منبع آگاه تصریح کرد:تحقیقات پلیس در خصوص اینکه آیا این زن خودکشی کرده است یا به قتل رسیده است ادامه دارد. (جزئیات بیشتر)



جای خالی خودروسازان داخلی در نمایشگاه خودرو اهواز

یازدهمین نمایشگاه خودرو کلانشهر اهواز در مساحتی بالغ بر 6000 متر مربع 23 دیماه با حضور مسئولان شهری آغاز به کار کرد.

یکی از نکاتی مهمی که پس از مدتی گشت و گذار در این نمایشگاه به چشم می خورد، جای خالی شرکتهای خودروساز دولتی مانند ایران خودرو و سایپا است که می توانستند با حضور در این عرصه، آخرین محصولات خود را حتی با تخفیف های ویژه برای بازدید کنندگان عرضه نمایند.

اما متاسفانه این دو شرکت داخلی سازنده خودرو، حضوری در این نمایشگاه نداشتند درحالی که همانطور که پیش بینی می شد، نمایندگان خصوصی شرکت های چینی حضوری پررنگ و پرقدرتی داشتند. (جزئیات بیشتر)

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار