معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور:
معاون شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به جنایات و توطئه‌های آل سعود گفت: نبض حکومت آل سعود در دست آمریکا و اسراییل است.
کد خبر: ۱۶۳۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰ 15 January 2016
به گزارش تابناک مازندران، حجت‌الاسلام ابوالقاسم علیزاده در شورای اداری تنکابن و مراسم معارفه امام‌جمعه شهرستان با اشاره به توطئه‌های آل سعود یادآور شد: نبض حکومت آل سعود در دست آمریکا و اسرائیل است امانگاه انسان‌های تشنه عدالت و آزادیخواهی به ایران اسلامی است.

وی در بخشی از سخنانش با اشاره به جایگاه والای ائمه جمعه و نماز جمعه گفت: روحانیت همواره پشتوانه انقلاب، امام و نهاد نماز جمعه بوده‌اند.

حجت‌الاسلام علیزاده با بیان اینکه  شرایطی که امروز در آن قرار داریم ازنظر منطقه‌ای و بین‌المللی، فوق‌العاده سخت و حساس است، نقش امامان جمعه و مسئولان را در این دوره مهم و ویژه برشمرد و گفت: در سرزمین‌های اسلامی و در حوزه امت اسلام با بودجه مسلمانان، مسلمان کشی و برادرکشی رخ می‌دهد و این ناشی از توطئه استکبار است.


معاون شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور ادامه داد: نقشه‌های شوم استکبار حساب‌شده است و یکی از پس از دیگر محقق می‌شود و متأسفانه برخی از علمای اسلامی نیز در این شرایط در خواب غفلت بسر می‌برند.

حجت‌الاسلام علیزاده ادامه داد: دشمنان به دنبال آن هستند که به اسلام و تشییع ضربه زنند و در حال حاضر ایران اسلامی پرچم‌دار وحدت و اتحاد بین جوامع اسلامی است.

وی بابیان اینکه دشمن در پی تحقق سلطه آمریکایی، اسلام آمریکایی و تشییع انگلیسی است یادآور شد: در این شرایط حساس باید هوشیارانه عمل کرد زیرا دشمن سازوکارهای شوم و حساب‌شده‌ای دارد.

سید امیر حسینی جو فرماندار ویژه تنکابن نیز گفت: اگر در مسیر انقلاب قرار بگیریم هیچ آسیبی نظام مقدس جمهوری اسلامی را تهدید نمی‌کند.

وی با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در جمع ائمه جمعه افزود: ائمه جمعه باید از موضوعات مادی فاصله گیرند زیرا این مسئله می‌توانند سبب بروز شکاف شود.

وی به وظیفه ائمه جمعه در جایگاه فرهنگی اشاره کرد و گفت: باید باارزش‌های انقلاب اسلامی و شهدا به‌ویژه شهید مدافع حرم مراد خانی تجدید میثاق کنیم زیرا انقلاب اسلامی مدیون خون شهدا است.

حسینی جو با عنوان اینکه بنای ما بر وفاق و همدلی است گفت: وظیفه ماست جایگاه نماز جمعه را حفظ کنیم ولی آنچه مهم بوده، حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

در این مراسم حجت‌الاسلام عبدالعلی پور اکبر به‌عنوان امام‌جمعه جدید تنکابن معرفی و از زحمات حجت‌الاسلام شاهچراقی امام‌جمعه سابق قدردانی شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار