فرمانده انتظامی استان همدان از انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف ۱۲ کیلو و ۳۰۰ گرم هرویین در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۶۲۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۸ 14 January 2016

فرمانده انتظامی استان همدان از انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف ۱۲ کیلو و ۳۰۰ گرم هرویین در این شهرستان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ؛ سردار حاجی محمد مهدیان نسب گفت: به دنبال خبری مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر توسط افرادی در سطح شهر همدان ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان رسیدگی به این موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی اعضای این باند را شناسایی و روز گذشته در یک عملیات هماهنگ و با استفاده از چند تیم عملیاتی در ورودی شهرستان فامنین خودروهای آنها را شناسائی و متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در این عملیات سه قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند اظهار کرد: همچنین در این عملیات دو دستگاه خودرو توقیف و در بازرسی یکی از خودروها ۱۲ کیلو و ۳۰۰ گرم هروئین کشف شد.

مهدیان نسب گفت: برخورد قاطع با قاچاقچیان و باندهای سازمان یافته به عنوان یک اولویت ماموریتی اصلی در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار دارد.

گفتنی است؛ سه تن و ۵۶۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر در ۹ ماهه سال جاری کشف شده است، همچنین تیم های پلیس مبارزه در این مدت زمان شش هزار ۳۴۵ مورد عملیات انجام داده اند که نتیجه آن توقیف ۱۳۲ دستگاه خودرو ، ۲۹ دستگاه موتور سیکلت و ۱۶ قبضه سلاح بوده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار