در نامه ۲۰۰ نماینده به دکتر روحانی در مورد «پدیده» عنوان شد ؛
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، از نامه ۲۰۰ نماینده به رئیس جمهور برای حل مشکل «پدیده شاندیز» ظرف دو هفته خبر داد.
کد خبر: ۱۶۲۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳ 12 January 2016
به گزارش تابناک رضوی به نقل از مهر، عبدالرضا ثروتی نماینده مردم بجنورد در حاشیه جلسه علنی امروز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران، از تنظیم نامه‌ای با ۲۰۰ امضا،‌ خطاب به رئیس‌جمهور با رونوشت به رئیس مجلس و وزرای کشور و اقتصاد خبر داد.

وی در تشریح موضوع این نامه گفت: «پدیده شاندیز» وارد دومین سال بحران شده و با وجود مصوبات شورای عالی امنیت ملی، شورای امنیت کشور و ستاد تدابیر ویژه اقتصادی، به دلایل متعدد از جمله ناهماهنگی مسئولان، به نتیجه نرسیده است.

ثروتی با اشاره به درخواست استمداد سهامداران پدیده از نمایندگان مجلس، گفت: در نامه به رئیس‌جمهور خواسته‌ایم ظرف دو هفته تکلیف شرکت و هیات مدیره پدیده مشخص شود و یا اختیار تبلیغ فروش سهام، اماکن تجاری و اداری صادر شده و سرمایه مردم بازگردانده شود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
نیما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۲
پدیده شاندیز از تلویزیون جمهوری اسلامی تبلیغ می شد. و سر مردم کلاه گذاشت. این تلویزیون ( ایران) با ماهواره چه فرقی دارد داروی تقلبی را تبلیغ می کند. مردم این دارو را خریدند و بعضی ها بستری شدند. با موضوع پدیده هم بعضی طلاق گرفتند، بستری شدند و حتی مردند
بهلول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
نظام و دولت به خوبی توانسته اند با استفاده از مردم به دعواهای جناحی خود رنگ و بوی تازه بدهند. در این میان تنها مردم بیچاره هستند که بازیچه دست این نا مسلمانان شده اند.
الهام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
چطور بلديد بابك زنجاني رو داستان كنيد اما پديده بلا تكليف مونده، اين ملت چه گناهي دارن آخه، سهام دارا الان پولشونو ميخوان نه ده سال ديگه تو رو خدا اگه ادعاي مسلمونيتون ميشه رسيدگي كنين لطفا، تا كي بايد صبر كنيم آخه؟؟!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار